football360 logo

هفته‌ای خاص برای فانتزی‌بازها؛ دور دوازدهم با 12 بازی

۰۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵59 نظر
دور دوازدهم فوتبال فانتزی هفته مضاعف خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، دور دوازدهم فوتبال فانتزی، در شرایطی پیگیری خواهد شد که علاوه بر 8 بازی هفته دوازدهم، 4 دیدار هفته پنجم هم در این هفته لحاظ خواهد شد. 4 بازی هفته پنجم به دلیل حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی در موعد مقرر برگزار نشد و این دیدارها پس از بازی‌های هفته دوازدهم به انجام خواهد رسید. به نظر می‌رسد که این دور از فوتبال فانتزی بیشترین تعداد بازی را داشته باشد و نقش بسزایی در سرنوشت کاربران فوتبال فانتزی در این فصل ایفا کند.

دور مضاعف برای 8 تیم

نیمی از تیم‌های لیگ در دور دوازدهم فوتبال فانتزی 2 بازی خواهند داشت و طبیعتاً به سود کاربران خواهد بود که از این بازیکنان در ترکیب خود بهره گیرند. حساس‌ترین بازی فصل در دور دوازدهم برگزار خواهد شد و پرسپولیس و استقلال به دیدار هم خواهند رفت. صنعت‌نفت آبادان، گل‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، نساجی مازندران، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دیگر تیم‌هایی هستند که در این دور از فوتبال فانتزی 2 بازی دارند.

حضور محبوب‌ترین بازیکنان در دور مضاعف

همان‌طور که اشاره شد طبیعتاً کاربران برای دور دوازدهم در ترکیب خود بیشتر از بازیکنان تیم‌هایی که 2 بازی در این دور دارند استفاده کنند ولی نکته جالب‌توجه آن است که اکثر بازیکنان پر طرفدار در فوتبال فانتزی در این دور 2 بازی خواهند داشت. از 16 بازیکنی که بیش از همه توسط کاربران انتخاب شدند به جز 3 بازیکن تراکتور بقیه بازیکنانی هستند که در این دور 2 بازی خواهند داشت.  

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری