football360 logo

تیم رویایی دور یازدهم فوتبال فانتزی؛ روز طلایی صنعت‌نفت

06 آذر 1402 ساعت 10:0048 نظر
صنعت‌نفت در این دور از فوتبال فانتزی بیشترین تعداد بازیکن را در تیم رویایی هفته دارد.

به گزارش فوتبال 360، دور یازدهم فوتبال فانتزی با توجه به حضور پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و تعویق دیدار این دو تیم، این هفته ناقص بود. در این هفته صنعت نفت با پیروزی مقابل مس رفسنجان خوش درخشید و تنها تیمی بود که 3 بازیکن در تیم رویایی داشت. اگر کاربری ترکیب تیم رویایی را برای تیم خود انتخاب می‌کرد، 116 امتیاز می‌گرفت که بیشترین امتیاز ممکن در این هفته بود.

دروازه‌بان: پیام پارسا

صنعت نفت تا این هفته از لیگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده بود ولی در این هفته برای نخستین بار کلین‌شیت کرد. پیام پارسا برای این اتفاق 7 مهار داشت و بهترین بازیکن زمین شد. این بازیکن با 10 امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد. پارسا در تیم 0.5 درصد کاربران حضور دارد.

مدافعان: پدرام قاضی‌پور، آرمین سهرابیان و امیرمحمد پناهی

پدرام قاضی‌پور مدافع ملوان برای اولین‌بار در دوران بازی در لیگ برتر موفق به گلزنی شد و عنوان بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد. قاضی‌پور با 14 امتیاز، امتیازآورترین مدافع هفته شد. آرمین سهرابیان دیگر مدافع گلزن این هفته بود. سهرابیان برای اولین‌بار در دوران بازیگری خود موفق به گلزنی از پشت محوطه جریمه شد و با 9 امتیاز در تیم رویایی قرار گرفت. امیرمحمد پناهی هم با پنالتی‌ای که کسب کرد و 9 امتیاز دیگر بازیکن تیم رویایی هفته بود.

هافبک‌ها: مهدی حسینی، آریا یوسفی، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان جهان و رضا جعفری

مهدی حسینی امتیازآورترین بازیکن این هفته بود. این بازیکن 2 گل زد، بهترین بازیکن زمین شد و 16 امتیاز گرفت. این بازیکن تنها در تیم 0.4 درصد کاربران قرار داشت. آریا یوسفی ستاره جوان سپاهان، دیگر بازیکن 2 گله این هفته بود با این تفاوت که کلین‌شیت نکرد و کارت زرد گرفت تا 14 امتیازی باشد. احمدرضا زنده‌روح زننده تک گل، گل‌گهر 9 امتیاز گرفت و در تیم رویایی جای گرفت. رحیم آلبوغیش از صنعت نفت هم با 9 امتیاز می‌توانست در تیم رویایی قرار گیرد ولی با توجه به اینکه 3 بازیکن از صنعت نفت در این تیم حضور داشت در این ترکیب جای نداشت. رضا جعفری باز هم مثل هفته‌های اخیر به تیم رویایی راه یافت. این بازیکن امتیازآورترین بازیکن این فصل از فوتبال فانتزی است. سامان نریمان جهان هم برای دومین هفته متوالی در جمع امتیازآورترین هافبک‌های لیگ بود.

مهاجمان: علی یوسف و حامد پاکدل

علی یوسف مهاجم عراقی صنعت‌نفت با گلی که زد بهترین بازیکن زمین شد و 11 امتیاز گرفت. حامد پاکدل مهاجم پیکان برای تیمش گلزنی کرد و در جمع 3 بازیکن برتر زمین قرار گرفت و با 8 امتیاز در تیم رویایی جای گرفت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری