football360 logo

هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان از راه رسید؛ پیکانی‌ها و سودای شگفتی‌سازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی

۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰4 نظر
سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است ظهر فردا (جمعه) پیگیری شود.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات شانزدهمین دوره لیگ فوتبال زنان ایران در طول 2 هفته گذشته پیگیری شده است؛ آن‌هم در حالی‌که خاتون بم تا پایان هفته دوم با 6 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها است و در مسیر دهمین قهرمانی‌اش در این مسابقات قدم بر می‌دارد. پالایش‌گاز ایلام دیگر تیم 6 امتیازی لیگ برتر فوتبال زنان ایران است که با تفاضل ضعیف‌تر نسبت به خاتون بم در رتبه دوم است و سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی تیم‌های 4 امتیازی حاضر در جدول رقابت‌ها هستند و شهرداری سیرجان و کانی کردستان هم هر کدام 3 امتیاز در این فصل به‌دست آورده‌اند.

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران در حالی قرار است فردا (جمعه) پیگیری شود که براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، تمامی مسابقات رأس ساعت 13 فعالیت خود را آغاز می‌کنند. در این هفته از رقابت‌ها، تیمِ صدرنشین خاتون بم در تهران میهمان پیکان است و پالایش گاز ایلام هم باید در خانه به مصاف ملوان بندرانزلی برود. سپاهان اصفهان در خانه پذیرای ایساتیس کران فارس است و شهرداری سیرجان هم مقابل آوا تهران قرار می‌گیرد و تیم‌های کانی کردستان و هیات فوتبال البرز هم باید به مصاف هم بروند.

پیکان به دنبال انتقام، خاتون در سودای تداوم صدرنشینی

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم، هم مدافع عنوان قهرمانی هستند و هم عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران را یدک می‌کشند. آن‌ها برای رسیدن به دهمین قهرمانی‌شان در تاریخ رقابت‌ها، مسیر پرپیچ‌وخمی را در مقابل خود می‌بینند اما 2 گام ابتدایی فصل جدید را فوق‌العاده برداشته‌اند؛ کسب 6 امتیاز، ثبت 10 گل و 2 کلین‌شیت. بمی‌ها برای حفظ روند درخشان خود امیدوارند بتوانند به مانند فصل گذشته برابر پیکان روز خوبی را پشت سر بگذارند.

خاتون فصل گذشته با 6 گل در بازی رفت برابر پیکان به پیروزی رسید و در بازی برگشت هم شاگردان جعفری توانستند با نتیجه 9 بر یک مقابل خودروسازان به پیروزی برسند. البته که نسبت به فصل گذشته، فهرست پیکان تقویت شده اما شاگردان هانیه رحمتی در ثبت شروع موفق ناکام بودند و برابر تیم‌های پالایش گاز ایلام و کانی کردستان شکست خوردند و حالا امیدوارند بتوانند فردا در دیداری خانگی مقابل خاتون بم شگفتی‌سازی کنند و اولین امتیاز خود در این فصل از رقابت‌ها را از آن خود کنند.

در انتظار جذاب‌ترین دوئل هفته در ایلام

پالایش گاز ایلام با کسب 2 برد یک‌گله مقابل پیکان تهران و هیات فوتبال البرز، در کنار خاتون بم توانسته 100 درصد امتیازات این فصل را به‌دست آورد. شاگردان بیان محمودی برای حفظ جایگاه خود در کورس مدعیان باید فردا (جمعه) در دیداری خانگی به مصاف ملوان بندرانزلی بروند؛ آن‌هم در حالی‌که ملوانی‌ها بعد از برد رویایی مقابل شهرداری سیرجان در خانه حریف، هفته گذشته مقابل سپاهان متوقف شدند و حالا برای نزدیک‌شدن به صدر جدول باید بتوانند در خانه حریف مقابل پالایش گاز به پیروزی برسند. با توجه به عملکرد 2 تیم در دو هفته ابتدایی رقابت‌ها، نبرد پالایش گاز ایلام و ملوان بندرانزلی مهم‌ترین دوئل هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان محسوب می‌شود.

شاگردان مریم ایراندوست در تیم شهرداری سیرجان فردا (جمعه) در اندیشه کسب اولین برد خانگی‌شان در فصل جدید رقابت‌ها هستند و امیدوارند بتوانند برابر تیم تازه لیگ برتری شده آوا تهران به پیروزی برسند و دومین پیروزی متوالی‌شان در این فصل را جشن بگیرند. تیم زنان سپاهان اصفهان هم در غیاب نیلوفر اردلان روی نیمکت این تیم، در خانه پذیرای ایساتیس کران فارس است و طلایی‌پوشان امید به آن دارند که بتوانند با کسب دومین برد فصل جایگاه خود در بین مدعیان را مستحکم‌تر کنند. کانی کردستان هم برای رسیدن به دومین برد فصل باید در خانه به مصاف هیات فوتبال البرز برود؛ تیمی که عدد صفر را در مقابل شمار امتیازات خود می‌بیند و به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به پیکان تهران، قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران است.

برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران

جمعه دهم آذرماه

پیکان تهران - خاتون بم

پالایش گاز ایلام - ملوان بندرانزلی

شهرداری سیرجان - آوا تهران

سپاهان اصفهان - ایساتیس کران فارس

کانی کردستان - هیات فوتبال البرز

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری