football360 logo

روزگار رویایی پالایش‌نفت در فوتسال زنان/ نطنزی‌ها و جشن پیروزی در حساس‌ترین بازی هفته

۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان در حالی به پایان رسید که تیم‌های مدعی از جمله پالایش‌نفت آبادان، شاهین نطنز و مس رفسنجان موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش فوتبال 360، نیم‌فصل نخست سوپرلیگ فوتسال زنان ایران هفته آینده به پایان کار خود می‌رسد و امروز (پنجشنبه) در هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل اول، 2 مسابقه از حساس‌ترین و مهم‌ترین تقابل‌های فصل در تهران و نطنز به انجام رسید. تا پیش از آنکه مسابقه امروز آغاز شود، پالایش‌نفت آبادان با 12 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها بود و سایپا تهران، ملی‌حفاری اهواز و مس رفسنجان هم با 10 امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم حضور داشتند و شاهین نطنز هم با 9 امتیاز تیم پنجم جدول رده‌بندی بود.

نفتی‌ها برای حفظ صدرنشینی خود امروز در تهران میهمان تیم رده دومی سایپا بودند و در نطنز هم 2 تیم پرستاره شاهین نطنز و ملی‌حفاری اهواز برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند. در میان مدعیان، مس رفسنجان این هفته آسان‌ترین رقیب را داشت و شاگردان عاطفه رضایی در صفادشت میهمان تیم رایزکو بودند. دو تیم بحران‌زده و بدون برد صنایع نوا آمل و مهرعظام تهران هم امروز برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند تا مسابقات هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران پیگیری شود.

تداوم صدرنشینی نفتی‌ها در دوئلی جنجالی

شاگردان پریسا امامی‌زاده در تیم پالایش‌نفت آبادان امروز در تهران به دنبال آن بودند تا بتوانند صدرنشینی خود را با کسب پیروزی برابر سایپا تثبیت کنند و در نقطه مقابل، خودروسازان در اندیشه شکست دادن پالایش‌نفت بودند تا به صدر جدول رقابت‌ها صعود کنند. در نیمه نخست، سایپایی‌ها در تصمیمی عجیب و غیرمنتظره با سیستم پاورپلی کار خود را آغاز کردند و اخراج زودهنگام نارمیلا فتحی کاپیتان سایپا تهران اتفاق جنجالی مسابقه در دقایق ابتدایی بود و علت آن‌هم، خطای هند فتحی در مسیر گلزنی نفتی‌ها بود. بعد از آن رفته‌رفته، زردپوشان مالکیت توپ را در اختیار گرفتند و فهیمه زارعی ستاره کهنه‌کار پالایش‌نفت موفق به گلزنی برای تیمش شد تا نیمه نخست با برتری یک‌گله شاگردان امامی‌زاده به پایان برسد.


محدثه محمدی دیگر مهره باتجربه نفتی‌ها توانست در آغاز نیمه دوم اختلاف را به 2 گل برساند و بعد از گلزنی او، نارنجی‌پوشان حملات پردامنه‌ای روی دروازه پالایش‌نفت داشتند که درخشش زهرا لطف‌آبادی سد راه شاگردان معصومه رضازاده شد. نسیمه غلامی عقب‌گیر باتجربه خودروسازان که در مسابقه امروز و در آرایش پاورپلی تیمش بارها در قامت دروازه‌بان حاضر شد، توانست یکی از گل‌های خورده را پاسخ بدهد و به روند گلزنی خود در هفته‌های گذشته ادامه داد اما تک گل او برای بازگشت سایپا به بازی کافی نبود تا نبرد حساس سایپا تهران و پالایش‌نفت آبادان با برتری 2 بر یک نفتی‌ها خاتمه یابد.

کولاک افلاکی جشن را به اردوی نطنزی‌ها برد

شاهین نطنز که هفته گذشته شکست 2گله را در خانه مقابل سایپا تهران متحمل شد، برای بازگشت به کورس مدعیان به دنبال کسب پیروزی برابر ملی‌حفاری اهواز بود و شاگردان فاطمه شریف در تیم ملی‌حفاری هم به دنبال آن بودند تا بتوانند با کسب 3 امتیاز بیرون از خانه خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کنند. فرشته کریمی، ستاره کلیدی و تاثیرگذار نطنزی‌ها به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش حضور نداشت و مشکلات تور دروازه و اسکوروبرد سالن در جریان بازی بارها باعث ایجاد وقفه شد.

دو تیم در نیمه نخست نمایش جذاب و پرموقعیت را داشتند و با وجود برتری نسبی شاگردان فریماه حبیبیان در تیم شاهین نطنز، درخشش ریحانه فتحه دروازه‌بان ملی‌حفاری سد راه گلزنی نطنزی‌ها شد تا اینکه شهین افلاکی قفل دروازه ملی‌حفاری را در واپسین لحظات نیمه نخست شکاند تا نیمه اول با برتری یک‌گله میزبان به پایان برسد. در نیمه دوم درخشش افلاکی ادامه پیدا کرد و گلزنی دوباره او در کنار نمایش درخشان فاطمه اعتدادی سبب شد تا نطنزی‌ها بتوانند بردی 4 بر یک را در خانه مقابل ملی‌حفاری اهواز جشن بگیرند و در دوئل تیم‌های پرستاره فوتسال زنان ایران، برنده شوند.

مس رفسنجان در دیداری بیرون از خانه امروز توانست برابر رایزکو صفادشت بردی 4 بر یک را جشن بگیرد. در نبرد دو تیم بحران‌زده مهرعظام تهران و صنایع نوا آمل هم تهرانی‌ها نمایش تهاجمی درخشانی را داشتند و توانستنند با ثبت پرگل‌ترین بازی هفته، بردی 6گله را مقابل حریف آملی جشن بگیرند که درخشش ساجده نریمانی و هت‌تریک او برای مهرعظام، اتفاق جالب‌توجه مسابقه بود.

نتایج هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران

پنجشنبه نهم آذرماه

سایپا تهران 1-2 پالایش‌نفت آبادان

شاهین نطنز 4-1 ملی‌حفاری اهواز

رایزکو صفادشت 1-4 مس رفسنجان

مهرعظام تهران 6-0 صنایع نوا آمل

هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران در حالی به پایان رسید که پالایش‌نفت آبادان با 15 امتیاز موقعیت خود در صدر جدول را تثبیت کرد. مس رفسنجان با 13 امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرد و شاهین نطنز هم با 12 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. سایپا تهران با سقوطی چشمگیر با 10 امتیاز و تفاضل 8+ در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و ملی‌حفاری اهواز هم با 10 امتیاز و تفاضل 5+ در موقعیت پنجم ایستاد تا ساختار جدول رقابت‌ها نسبت به هفته گذشته دستخوش تغییر و تحولاتی شود و تنها جایگاه پالایش‌نفتِ صدرنشین تغییری نکرد.

سوپرلیگ فوتسال زنان ایران هفته آینده به پایان کارش در نیم‌فصل نخست خواهد رسید و رقابت‌ها 2 هفته تعطیل خواهد بود. در هفته پایانی نیم‌فصل نخست، مهم‌ترین مسابقه در نطنز میان تیم‌های شاهین نطنز و پالایش‌نفت آبادان برگزار خواهد شد که می‌تواند دوئلی برای صدرنشینی در پایان نیم‌فصل اول باشد. مس رفسنجان در خانه میزبان مهرعظام تهران است، سایپا تهران در آمل باید به مصاف صنایع نوا برود و ملی‌حفاری اهواز هم در دیداری خانگی برابر رایزکوصفادشت صف‌آرایی می‌کند. گفتنی است که رقابت‌های هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران پنجشنبه شانزدهم آذرماه به انجام خواهد رسید.

*عکس: کیمیا قاسم‌زاده
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری