football360 logo

هفته پرگل فوتبال زنان ایران؛ خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان حریفان را گلباران کردند

۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴9 نظر
سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران با برتری تیم‌های مدعی به نقطه پایان کار خود رسید.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز (جمعه) فعالیت خود را در هفته سوم دنبال کرد. در رقابت‌های امروز، خاتون بم به دنبال تداوم صدرنشینی‌اش بود و پالایش گاز ایلام هم امید داشت تا بتواند رکورد 100 درصد پیروزی خود در فصل جدید را حفظ کند. شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان هم در اندیشه نزدیک‌تر شدن به کورس مدعیان بودند و ملوان بندرانزلی هم امید داشت تا بتواند روند بدون شکست خود را حفظ کند و در بین تیم‌های بالانشین رقابت‌ها بماند.

بمی‌ها برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول امروز میهمان پیکان تهران بودند. در مهم‌ترین بازی هفته، پالایش گاز ایلام و ملوان بندرانزلی به مصاف هم رفتند و در دیگر دیدارها، سپاهان اصفهان برابر ایساتیس کران فارس به میدان رفت و شهرداری سیرجان هم در مقابل آوا تهران قرار گرفت. در آخرین مسابقه امروز هم تیم‌های کانی کردستان و هیات فوتبال البرز برابر هم صف‌آرایی کردند تا پرونده سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران بسته شود.

صدرنشینی قاطعانه خاتون ادامه دارد

خاتون بم بعد از برد 8گله هفته گذشته‌اش مقابل آوا تهران، امروز در ورزشگاه ایران‌خودرو به مصاف پیکان رفت و شاگردان مرضیه جعفری امید داشتند که سومین برد پیاپی خود را با ثبت سومین کلین‌شیت متوالی به‌ثبت برسانند که توانستند به خواسته مهم خود برسند. شاگردان مرضیه جعفری در یک بازی جذاب و پرموقعیت، بردی 4گله را مقابل پیکان تهران جشن گرفتند تا با کسب 3 برد پیاپی و ثبت 14 گل و بدون دریافت حتی یک گل، صدرنشینی آن‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران ادامه پیدا کند.


ملوان ترمز پالایش گاز را در ایلام کشید

ملوان بندرانزلی بعد از کسب برد در مقابل شهرداری سیرجان در خانه حریف و توقف مقابل سپاهان در خانه، امروز به دنبال آن بود تا در ایلام دومین برد بیرون از خانه خود را برابر پالایش گاز جشن بگیرد و شاگردان بیان محمودی در تیم پالایش گاز ایلام هم به دنبال تداوم روند بردهای خود در فصل جدید بودند. گلزنی زودهنگام محدثه زلفی برای تعیین سرنوشت مسابقه امروز کافی بود و درخشش این پدیده جوان باعث شد تا ملوانی‌ها با یک گل به پیروزی برسند و اولین شکست فصل جدید نماینده ایلام را در کارنامه این تیم به‌ثبت رساندند.

کولاک شاگردان اردلان و ایراندوست برای مدعی‌ماندن

سپاهان اصفهان در روزی‌که نیلوفر اردلان به دلیل حضور در دوره آموزشی (AFC) روی نیمکت این تیم حضور نداشت، جشنواره گل به راه انداخت و در خانه توانست مقابل ایساتیس کران فارس بردی 5گله را به‌دست آورد. در دیگر مسابقه حساس امروز، شهرداری سیرجان با هدایت مریم ایراندوست در دیداری خانگی توانست برابر آوا تهران، اولین برد خانگی خود را در فصل جدید رقابت‌ها را با 5 گل به‌دست آورد و دومین پیروزی‌اش در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را جشن گرفت. نبرد تیم‌های کانی کردستان و هیات فوتبال البرز هم با برتری یک‌گله نماینده البرز به پایان رسید تا آن‌ها نخستین پیروزی‌شان در این فصل را جشن بگیرند.

نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران

جمعه دهم آذرماه

پیکان تهران 0-4 خاتون بم

پالایش گاز ایلام 0-1 ملوان بندرانزلی

شهرداری سیرجان 5-0 آوا تهران

سپاهان اصفهان 5-0 ایساتیس کران فارس

کانی کردستان 0-1 هیات فوتبال البرز

خاتون بم در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با 9 امتیاز به تنهایی صدرنشین رقابت‌ها است و سپاهان اصفهان با 7 امتیاز و تفاضل 10+ در رتبه دوم قرار دارد. ملوان بندرانزلی هم با 7 امتیاز و تفاضل 2+ در رتبه سوم نامش به چشم می‌خورد و شهرداری سیرجان با 6 امتیاز و تفاضل 8+ تیم چهارم جدول رده‌بندی است. پالایش گاز ایلام هم با پذیرش اولین شکست در فصل جدید، 6 امتیازی ماند و با تفاضل 1+ به رتبه پنجم جدول سقوط کرد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان ایران در حالی جمعه هفته آینده (هفدهم آذرماه) پیگیری خواهد شد که مهم‌ترین مسابقه میان دو نماینده استان کرمان برگزار خواهد شد و خاتون بم باید به مصاف شهرداری سیرجان برود. سپاهان اصفهان در تهران میهمان آوا است و ملوان بندرانزلی هم در دیداری خانگی باید به مصاف کانی کردستان برود. در دیگر دیدارهای این هفته، ایساتیس کران فارس میزبان پالایش گاز ایلام است و دو تیم هیات فوتبال البرز و پیکان تهران برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری