football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 2 دسامبر؛ خانم‌ها پیشگام هستند!

۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷8 نظر
یوونتوس با برتری مقابل مونزا به صدر جدول سری آ تکیه زد.
به گزارش فوتبال 360، یوونتوس با برتری نفس‌گیر مقابل مونزا، سرانجام طلسم این تیم تازه وارد را باطل کرد و شاگردان مکس به لطف گل دقیقه پایانی گاتی، برتری 1-2 را جشن گرفتند تا صدرنشین موقت سری آ باشند.
یوونتوس درحالی به صدر جدول سری آ تکیه زده که در صورت پیروزی خانگی ناپولی مقابل اینتر، صدر جدول رسماً در اختیار بیانکونری قرار خواهد گرفت و میلان هم شانس کاهش اختلاف با رتبه دوم جدول را خواهد داشت.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
میلان امشب به مصاف فروزینونه خواهد رفت و در صورت کسب برتری، اختلاف امتیازش با رتبه دوم جدول موقتاً به 3 کاهش خواهد یافت. استفانو پیولی لشگری از مصدومان تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد و هفته آینده پس از مصاف سرنوشت‌ساز با نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف مونزا، سالرنیتانا و ساسولو خواهد رفت که هیچ‌کدام در جمع تیم‌های نیمه بالایی جدول جای نگرفته‌اند.
گاتزتا دلوسپرت چاپ یکشنبه، هم به استقبال دیدار میلان و فروزینونه در سن‌سیرو رفته و هم با تیتر «خانم‌ها پیشگام هستند»، به صدرنشینی بانوی پیر در جدول سری آ واکنش نشان داده است. گاتزتا اشاره داشته میلان باتوجه به سیل مصدومانی که در اختیارشان ندارد، در بازار نقل‌وانتقالات ژانویه بدون شک جانشین بلند مدتی برای اولیویه ژیرو جذب خواهد کرد و نیم‌نگاهی جدی هم به جذب مدافع دارد.

کوریره دلوسپرت، تیتر «بانوی پیر بیخیالِ صدر نمی‌شود» را برای واکنش به پیروزی یوونتوس انتخاب کرده و اشاره داشته است همزمان با برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های یورو 2024، ایتالیا انتظار قرار گرفتن در گروه مرگ را می‌کشد.
همچنین تکمیل تحقیقات شرط‌بندی در فوتبال ایتالیا، بار دیگر لرزه بر اندام کالچو انداخته و این نشریه اشاره داشته است چهار تیم در سری بی و چی رقابت‌های فوتبال ایتالیا، خطر دیسکالیفه شدن را بیخ گوششان حس می‌کنند.

«یووه سرسخت»، تیتر انتخابی توتوسپرت برای چاپ یکشنبه بوده و اشاره داشته که مکس الگری پس از کسب این پیروزی، سرانجام یوونتوس را به‌عنوان یک تیم پذیرفته و روحیه همدلی بازیکنان را ستایش می‌کند.

در فرانسه و اسپانیا، نشریه اکیپ همچون آ اس چاپ مادرید واکنشی جز به بازگشت رافائل نادال به دنیای توپ و راکت نداشته‌اند اما اسپورت چاپ بارسلون با انتشار تصویر رابرت لواندوفسکی نوشته است: «باطری‌های خود را به سبک لوا شارژ کنید.»
این نشریه اشاره داشته که بارسلونا برای بازگشت به کورس صدرنشینی لالیگا، چاره‌ای جز کسب برتری مقابل اتلتیکو مادرید نخواهد داشت و در این میان، درخشش لواندوفسکی نیازمند این مهم خواهد بود. بارسلونا یکشنبه شب به مصاف اتلتیکو خواهد رفت و لوا صدر جدول گلزنان لالیگا را با اختلاف فاحش به بلینگام و گریزمان واگذار کرده است.

مارکا مصاحبه‌ای با روبرتو مارتینس داشته و سرمربی تیم ملی پرتغال گفته است: «کریستیانو میل برتری‌خواهی‌اش را در رختکن تیم ملی پخش کرده است.» این سرمربی اشاره داشته قرار نیست برای یورو 2024 کریس رونالدو را از ترکیب تیم ملی خط بزند و اگر ستاره پرتغالی آمادگی‌اش را حفظ کند، برای جام‌جهانی 2026 هم در دسترس خواهد بود.

موندو دپورتیوو نیز تصویر ویتور روکه را منتشر کرده و نوشته است: «روکه، هدیه کریسمس به بارسلونا.» ستاره برزیلی طبق ادعای این نشریه از 28 دسامبر قادر خواهد بود برای بارسلونا و با پیراهن این تیم به میدان برود و نخستین خرید زمستانی بلوگرانا مشخص شده است.

اوژوگو پرتغال با انتشار تصویر مهدی طارمی، حمایت قاطع سرمربی پورتو از ستاره ایرانی را اعلام کرده و نوشته است: «طارمی و این 10 نفر دیگر!» اوژوگو از قول سرمربی باتجربه پورتو اشاره داشته که هواداران باید از حمایت مهدی طارمی دست بر ندارند و اذعان داشته وظیفه مهدی در ترکیب پورتو، چیزی بسیار فراتر از ارسال پاس گل یا به ثمر رساندن گل‌هاست.
پورتو امشب در هفته دوازدهم لیگ پرتغال به مصاف فامالیکائو خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی، قادر خواهد بود اختلافش با 2 تیم صدرنشین را با امید به امتیاز از دست دادن اسپورتینگ و بنفیکا به صفر یا حداقل برساند.

در انگلیس هم واکنش‌ها به آشوب هواداران لژیا ورشو همزمان با بازی استون‌ویلا ادامه داشته و میرر اسپورت نوشته است: «باشگاه استون‌ویلا رسماً از لژیا ورشو و هوادارانش به یوفا شکایت کرده و خواستار کنار گذاشته شدن لژیا از رقابت‌های اروپایی خواهد بود.»

تیتر «هنجارشکنان تبرزین به دست»، انتخاب میرر برای این رخداد و توصیف هواداران لهستانی بوده و دیلی اکسپرس نیز اشاره داشته است آشوب هواداران لژیا در انگلیس، بدترین و وحشت‌انگیز‌ترین رفتار هولیگان‌ها در 28 سال اخیر بوده است.
تبرزین، از ابزار جنگی دسته بلندی بوده که در قرون وسطی، شوالیه‌ها از آن استفاده می‌کردند و واژه yobs نیز در گویش نه‌چندان رسمی بریتانیا به نوجوان‌های آشوب‌خواه و مایل به قانون‌شکنی گفته می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری