football360 logo

کلوپ: این بازی را هرگز فراموش نمی‌کنید/ باید به خودمان افتخار کنیم

۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶13 نظر
کلوپ، بازیکنان لیورپول را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، لیورپول در بازی پر گل هفته جاری لیگ برتر انگلیس توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد فولام بگذرد. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها عنوان کرد  پیروزی دیرهنگام و هیجان‌انگیز تیمش هرگز فراموش نمی‌شود. لیورپول در زمان معمول مسابقه ۲ بار عقب افتاد اما گل‌های واتارو اندو و ترنت الکساندر آرنولد، یک بازگشت به یاد ماندنی را برای حفظ رکورد صددرصد پیروزی خانگی در این فصل برای لیورپول رقم زد.

یک بازی فوق‌العاده بود

سرمربی لیورپول گفت: «نتیجه عالی بود. هنگامی که بازی ۳ بر ۳  مساوی دنبال می‌شد، همه می‌توانستند ببینند بازیکنان تیم به دنبال گل برتری بودند و چون امروز خوش شانس بودیم به گل رسیدیم‌. تجربه فوق‌العاده‌ای شکل گرفت. فکر نمی‌کنم کسی اینجا قبل از بازی تصور می‌کرد رقابت تا این حد فراموش‌نشدنی شود.»

آرنولد بسیار عالی کار کرد

کلوپ در ادامه سخنان خود درباره گل مک آلیستر گفت: «من پیش از این در هیچ دیداری چنین گل‌های زیبایی ندیده بودم. او قبل از بازی امروز و در تمرینات  چنین گلی به ثمر رساند. آرنولد بسیار موثر نشان داد. از زمانی که من اینجا هستم، پیشرفت او دیوانه‌کننده است. امروز  یک رهبر واقعی در زمین بود و این به طور قطع بزرگترین پیشرفت محسوب می‌شود. بچه‌های تیم باید به این بازی افتخار کنند. یک بعدازظهر عالی برای لیگ برتر انگلیس رقم خورد.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری