football360 logo

گواردیولا: نمی‌خواهم مثل آرتتا شکایت کنم/گاهی به آنچه لایقش هستید، نمی‌رسید

۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۴15 نظر
پپ گواردیولا عنوان کرد قصد ندارد از نحوه داوری شکایت کند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پس از تساوی ۳ بر ۳  منچسترسیتی مقابل تاتنهام در روز یکشنبه، پپ گواردیولا عنوان کرد همانند آرتتا از نحوه داوری شکایت نخواهد کرد. 

منچسترسیتی  در زمان‌های اضافه نیمه دوم یک موقعیت گل داشت اما سیمون هوپر بازی را متوقف کرد تا شاگردان گواردیولا یک ضربه ایستگاهی را درست در زمانی که جک گریلیش در حال حرکت به سمت دروازه حریف بود به دست بیاورند. این تصمیم موجب عصبانیت بازیکنان منچسترسیتی و گواردیولا در زمین مسابقه شد.

با این حال، گواردیولا هنگام مصاحبه با رسانه ها خونسردی خود را حفظ کرد. 

همیشه به چیزی که لایق آن هستید، نمی‌رسید

آرتتا، سرمربی آرسنال، تصمیم برای قبول کردن گل پیروزی نیوکاسل به تیمش در ماه گذشته را برای لیگ برتر شرم آور توصیف کرده بود اما گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار گفت: «سوال بعدی! من مانند میکل آرتتا نظر نمی‌دهم. داور تصمیم می‌گیرد پس از اینکه آوانتاژ داده بود، سوت بزند. این موضوع را درک نمی‌کنم. گاهی اوقات کنار زمین عقل خود را از دست می‌دهم اما به خاطر این صحنه نبود که بازی را مساوی کردیم. فوتبال گاهی مانند زندگی است و همیشه به چیزی که لایق آن هستید، نمی‌رسید.»

خوش شانس بودیم 

پستکوگلو سرمربی استرالیایی تاتنهام اعتراف کرد در این دیدار خوش شانس بودند. او گفت: «ما خوش شانس بودیم که در نیمه دوم گل‌های بیشتری دریافت نکردیم. منچسترسیتی می‌توانست ما را با مشکل رو به رو کند. به سطح استانداردهای خود نزدیک نبودیم و منچسترسیتی دلیل آن بود. آنها باور نکردنی هستند. نیمه دوم به خودمان و تیمی که می‌خواستیم باشیم، بیشتر اعتقاد پیدا کردیم و به بازی برگشتیم.» 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری