football360 logo

اخبار فوتبال فانتزی؛ دور دوازدهم هفته مضاعف با انبوهی از غایبین سرشناس

16 آذر 1402 ساعت 09:10159 نظر
در دور دوازدهم فوتبال فانتزی که با برگزاری ۱۲ بازی برگزار می‌شود با غیبت چند بازیکن همراه است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور دوازدهم فوتبال فانتزی، دور مهمی در این فصل از مسابقات است چون که با ۱۲ بازی پیگیری می‌شود و تیمهای مدعی و پرطرفدار نظیر استقلال، پرسپولیس و سپاهان ۲ بازی دارند و این هفته می‌تواند نقش مهمی در سرنوشت کاربران فوتبال فانتزی داشته باشد. با این حال تعدادی از بازیکنان شاخص در این هفته غایب خواهند بود.

تبریزی جدیدترین قربانی لیگ

در هفته‌ای که گذشت مرتضی تبریزی بازیکن آلومینیوم اراک به دلیل پارگی رباط فصل را از دست داد. سجاد بازگیر، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی هستند که دچار آسیب‌دیدگی طولانی مدت شده‌اند. وحید امیری دیگر مصدوم سرشناس پرسپولیس است. در استقلال هم محمدحسین مرادمند به خاطر مصدومیت غایب خواهد بود. فرزین گروسیان، آرش قادری، امین قاسمی‌نژاد، علیرضا باویه دیگر مصدومان این هفته هستند.

تراکتور هم به گفته پاکو خمز ۳ مصدوم برای این هفته دارد و عارف رستمی، مهدی حسینی و مهدی شیری تراکتور را در این هفته همراهی نخواهند کرد. امید عالیشاه، محمدرشید مظاهری و محمدرضا عباسی، در این هفته لیگ قهرمانان آسیا بازی  نکردند و وضعیتشان برای این هفته از لیگ مشخص نیست.

۴ محروم در دور دوازدهم

شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس با دریافت کارت قرمز مقابل سپاهان در بازی با هوادار غایب است ولی برای حضور در دیگر بازی دور دوازدهم مقابل استقلال مشکلی ندارد و با نظر کادر فنی می‌تواند به میدان رود. مهدی لیموچی از آلومینیوم دیگر بازیکنی بود که هفته گذشته اخراج شد و در این هفته بازی نخواهد کرد. محمد خدابنده‌لو از از مس رفسنجان و علیرضا علیزاده از گل‌گهر دیگر محرومان این هفته هستند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری