football360 logo

تیم رویایی دور دوازدهم فوتبال فانتزی؛ هفته استثنایی برای رامین و شهریار

25 آذر 1402 ساعت 15:30112 نظر
شهریار مغانلو با کسب ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دور از فوتبال فانتزی بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور دوازدهم فوتبال فانتزی را می‌توان مهم‌ترین دور از این رقابت دانست چون که با برگزاری ۱۲ بازی دنبال شد که احتمالاً بیشترین تعداد بازی در یک دور از این فصل از فوتبال فانتزی باشد. نکته مهم اینکه ۳ تیم مدعی در این هفته ۲ بازی داشتند و تقریباً شاکله اصلی تیم رویایی را بازیکنان را تیم‌هایی تشکیل دادند که در این دور ۲ بازی به میدان رفتند. شمس‌آذر قزوین که در هر ۲ بازی این دور به پیروزی رسید با ۳ بازیکن بیشترین سهمیه را در تیم رویایی داشت.

دروازه‌بان: کریستوفر کنت

کریستوفر کنت دو چهره متفاوت در این دور داشت. این بازیکن برابر استقلال، چهره برتر زمین بود، ۶ مهار داشت و کلین‌شیت کرد. کنت در بازی با سپاهان نتوانست درخشش خود را تکرار کند و ۳ بار دروازه‌اش باز شد. ۱۱ امتیاز از بازی نخست و یک امتیاز از بازی دوم، کریستوفر کنت را با ۱۲ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته کرد.

مدافعان: رامین رضاییان، امیرمحمد هوشمند، دانیال اسماعیلی‌فر، بهنام برزای و علیرضا آرتا

رامین رضاییان گران‌ترین مدافع این فصل از فوتبال فانتزی است و با توجه به قیمت بالا در هفته‌های نخست فصل، استفاده از این بازیکن چندان منطقی به نظر نمی‌رسید. این بازیکن اما در روزهای اخیر در هر دیداری از هر تورنمتی که به میدان رفته درخشیده است. رضاییان در مجموع ۲ بازی یک گل زد، ۲ پاس گل داد و ۲۰ امتیاز به دست آورد. حالا رضاییان در جمع ۵ بازیکن امتیازآور این فصل قرار گرفته است.

امیرمحمد هوشمند مدافع نساجی گل پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان را زد و در مجموع ۲ بازی ۱۶ امتیاز نصیبش شد. دانیال اسماعیلی‌فر، امتیازآورترین بازیکن این فصل پرسپولیس است. این بازیکن در برابر هوادار هم کلین‌شیت کرد و هم بهترین بازیکن زمین شد و در داربی هم تا زمان حضور در زمین پرسپولیس گل نخورد و امتیاز کلین‌شیت گرفت و ۱۵ امتیاز به دست آورد. ۲ مدافع گل‌گهر دیگر مدافعان تیم رویایی هستند. بهنام برزای در بازی با صنعت‌نفت پاس گل داد و در مجموع ۱۲ امتیاز گرفت. علیرضا آرتا هم گلزنی کرد و ۱۱ امتیاز کسب کرد. البته به جز آرتا بازیکنان ۱۱ امتیازی دیگری بودند که این بازیکن با توجه به قیمت کمتر در تیم رویایی قرار گرفت.

هافبک‌ها: علی‌اصغر اعرابی، محمدامین کاظمیان و پوریا سرآبادانی

علی‌اصغر اعرابی یکی از موفق‌ترین بازیکنان این دور از فوتبال فانتزی بود. اعرابی در این ۲ بازی، ۲ گل زد و یک پاس گل داد. این بازیکن که تنها در تیم 0.4 درصد کاربران حضور دارد، 20 امتیاز گرفت. محمدامین کاظمیان، هافبک آلومینیوم اراک تنها بازیکنی است که با یک بازی در تیم رویایی قرار گرفت. کاظمیان در برابر صنعت‌نفت، یک گل زد و یک پاس گل داد و ۱۳ امتیاز به دست آورد. پوریا سرآبادانی دیگر چهره درخشان شمس‌آذر در این هفته بود که گلزنی کرد و ۱۲ امتیاز نصیبش شد.

مهاجمان: شهریار مغانلو و رحمان جعفری

شهریار مغانلو آقای گل فصل گذشته که در این فصل هنوز انتظارها را برآورده نکرده بود، توانست در این دور از فوتبال فانتزی ۳ گل بزند و یک پاس گل بدهد و با ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن هفته باشد. مغانلو بیش از هر بازیکن دیگری به عنوان کاپیتان توسط کاربران انتخاب شد تا میانگین امتیازی این هفته بالاترین میزان در این فصل باشد. مغانلو امتیازآورترین مهاجم این فصل از فوتبال فانتزی است. رحمان جعفری مهاجم شمس‌آذر هم هفته خوبی را پشت سر گذاشت. این بازیکن هر ۲ گل تیمش را برابر نساجی به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد. جعفری با ۱۶ امتیاز در تیم رویایی قرار گرفت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری