football360 logo

تیم رویایی دور سیزدهم فوتبال فانتزی؛ برندگان پرگل

30 آذر 1402 ساعت 22:0065 نظر
۴ تیم در این هفته با اختلاف بیش از یک گل به پیروزی رسیدند و شاکله اصلی تیم رویایی را شکل دادند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته سیزدهم لیگ، برای سپاهان، استقلال، ملوان و تراکتور بسیار خوب پیش رفت و این ۴ تیم به پیروزی با اختلاف پیش از یک گل دست یافتند و ۹ نماینده در تیم رویایی دارند. نکته جالب اینکه تیم رویایی این هفته با ۱۴۴ امتیاز تشکیل شد که بیشترین امتیاز برای تیم رویایی برای هفته غیرمضاعف در این فصل است.

دروازه‌بان: احمد گوهری

احمد گوهری سنگربان آلومینیوم برای سومین بار در این فصل موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد. گوهری برابر گل‌گهر ۶ مهار داشت و بهترین بازیکن زمین شد و با ۱۱ امتیاز بیشترین امتیاز را به عنوان دروازه‌بان کسب کرد و در تیم رویایی قرار گرفت.

مدافعان: آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان و عارف آقاسی

آرمین سهرابیان با ۱۸ امتیاز بیشترین امتیاز را در این هفته کسب کرد. این بازیکن برای اولین بار در دوران بازی در لیگ برتر در یک بازی هم گل زد و هم پاس گل داد. استقلال در این بازی گل نخورد و سهرابیان که در تیم ۵ درصد کاربران حضور داشت بهترین بازیکن زمین شد. ابوالفضل جلالی، دقیقاً عملکردی مشابه سهرابیان داشت، با این تفاوت که دومین بازیکن برتر زمین شد. رامین رضاییان همچنان درخشش باورنکردنی خود را ادامه می‌دهد. این بازیکن در این بازی هم موفق به گلزنی شد. رضاییان در جمع ۵ بازیکن امتیازآور این فصل قرار گرفت. امتیازآورترین مدافع این دوره همچنان عارف آقاسی است. آقاسی برای تراکتور در این هفته پاس گل داد و ۱۱ امتیاز به دست آورد.

هافبک‌ها: جواد آقایی‌پور، برایان دابو و مهرداد محمدی

جواد آقایی‌پور بزرگترین شگفتی این هفته را رقم زد. آقایی‌پور در شرایطی ۲ بار دروازه بهترین خط دفاع لیگ را باز کرد که از لیگ نوزدهم سابقه نداشته بود که یک بازیکن در جریان بازی در لیگ ۲ بار دروازه پرسپولیس را باز کند. در بین خارجی‌های پرتعداد ۲ فصل اخیر سپاهان، تنها بازیکنی که عاقبت به خیر شد، برایان دابو بود. این بازیکن در جشنواره گل سپاهان، ۲ پاس گل داد و ۱۱ امتیاز گرفت. مهرداد محمدی پس از چند هفته ناکامی در گلزنی، در بازی با نساجی خوش درخشید و هم گل زد و هم پاس گل داد و با ۹ امتیاز جزو موفق‌ترین هافبک های این هفته بود.

مهاجمان: شهریار مغانلو، محمدرضا سلیمانی و مهدی عبدی

هفته سیزدهم، هفته خوبی برای مهاجمان بود و برای اولین بار تیم رویایی با ۳ مهاجم شکل گرفت. شهریار مغانلو باز هم نمایش درخشانی داشت و با ۲ گل علاوه بر اینکه امتیازآورترین مهاجم این فصل شد، در کنار رضا اسدی به عنوان بهترین گلزن قرار گرفت. ملوان یکی از تیمهایی بود که چهره موفقی در این هفته داشت. محمدرضا سلیمانی هم یک گل زد و یک گل ساخت و در تیم رویایی جای گرفت. مهدی عبدی ذخیره طلایی این هفته بود. این بازیکن به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و هر ۲ گل تراکتور را به ثمر رساند و عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد و در تیم منتخب قرار گرفت.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری