football360 logo

اخبار فوتبال فانتزی؛ دور مضاعف با غایبان سرشناس

02 دی 1402 ساعت 12:30186 نظر
دور چهاردهم فوتبال فانتزی، برای 4 تیم هفته مضاعف خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، دور چهاردهم فوتبال فانتزی، با برگزاری 8 بازی هفته چهاردهم آغاز خواهد شد و علاوه بر آن با انجام دیدارهای معوقه ششم و یازدهم پیگیری می‌شود تا این دور از فوتبال فانتزی با 10 بازی پیگیری شود ولی در این مسابقات تعدادی از بازیکنان غایب خواهند بود. کاربران تا روز یکشنبه 3 دی ساعت 12:30 فرصت دارند تا تغییرات لازم را در ترکیب خود برای این دور از فوتبال فانتزی انجام دهند.

هفته مضاعف برای پرطرفدارترین بازیکنان

پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و نساجی 4 تیمی هستند که در این دور از فوتبال فانتزی 2 بازی دارند و طبیعتاٌ به نفع کاربران است که بیشترین انتخاب را از ترکیب این تیم‌ها داشته باشند. هر 5 بازیکن پرطرفدار فوتبال فانتزی در پرسپولیس و سپاهان حضور دارند. علیرضا بیرانوند، شهریار مغانلو، رامین رضاییان، رضا اسدی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی هستند که بیش از بقیه توسط کاربران انتخاب شده‌اند.

سپاهان با 2 محروم شاخص

میلاد زکی‌پور و محمد قربانی 2 بازیکن سپاهان هستند که به دلیل محرومیت در بازی اول سپاهان در این دور از فوتبال فانتزی غایب خواهند بود. جلال‌الدین علی‌محمدی، فردین یوسفی و صفا هادی هم به دلیل دریافت کارت قرمز در این هفته غایب خواهند بود. شجاع خلیل‌زاده و حامد لک دیگر محرومان این هفته از لیگ هستند. محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، یاسین سلمانی، وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی بازی نخواهند کرد.

چهره‌های جدید در فوتبال فانتزی

در هفته‌های اخیر چند بازیکن جدید به فهرست تیمها اضافه شدند و در فوتبال فانتزی قرار گرفتند. مهمترین بازیکن جدید، یونس دلفی است که به ترکیب گل‌گهر اضافه شده است. این بازیکن در پست هافبک با قیمت 6.5 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری