football360 logo

تیم رویایی دور پانزدهم فوتبال فانتزی؛ هفته درخشش مدافعان

15 دی 1402 ساعت 10:0056 نظر
در این دور از فوتبال فانتزی، مدافعان بیشترین امتیاز را کسب کردند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در این هفته از لیگ، تراکتور بهترین پیروزی هفته را به دست آورد و با ۳ بازیکن بیشترین نماینده را در تیم رویایی هفته دارد. در این هفته مدافعان عملکرد ممتازی داشتند و ۴ بازیکن امتیازآور این دور فوتبال فانتزی مدافع بودند و از 7 بازیکن امتیازآور دور پانزدهم، ۶ بازیکن مدافع یا دروازه‌بان هستند. تیم رویایی با چینش 1-4-5 شکل گرفت که کاربری با انتخاب این ترکیب 116 امتیاز می‌گرفت.

دروازه‌بان: پارسا جعفری

در این هفته ۲ دروازه‌بان ۱۰ امتیاز گرفتند که پارسا جعفری با توجه به قیمت کمتر در تیم رویایی قرار گرفت. این دروازه‌بان بهترین بازیکن دیدار ذوب‌آهن و گل‌گهر شد و ۳ مهار داشت تا امتیازآورترین دروازه‌بان هفته لقب گیرد.

مدافعان: عارف آقاسی، آرمین سهرابیان، میلاد فخرالدینی، صائب محبی و حسین گودرزی

عارف آقاسی برای اولین‌بار در دوران بازیگری در لیگ برتر، در یک مسابقه یک گل زد و یک گل ساخت. این بازیکن با توجه به اینکه بهترین بازیکن زمین شد، ۱۸ امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن این هفته شد. آقاسی با سبقت از رضا اسدی و رضا جعفری، امتیازآورترین بازیکن نیم‌فصل اول فوتبال فانتزی شد. این بازیکن در ترکیب ۲۹ درصد کاربران حضور دارد.

آرمین سهرابیان، صائب محبی و میلاد فخرالدینی عملکرد یکسانی داشتند. این ۳ بازیکن گل زدند و بهترین بازیکن زمین شدند و ۱۱ امتیاز نصیب‌شان شد. حسین گودرزی مدافع شمس‌آذر پاس تک گل تیمش را داد و کلین‌شیت کرد و جزو بهترین بازیکنان زمین بود تا ۹ امتیاز بگیرد.

هافبک‌ها: محمدمهدی قنبری، مهدی هاشم‌نژاد، ساسان انصاری و رضا جعفری

محمدمهدی قنبری یکی از گل‌های تراکتور را به‌ثمر رساند و دومین بازیکن برتر زمین شد و با ۱۰ امتیاز، امتیازآورترین هافبک این هفته شد. هر ۳ گلزن تراکتور در بازی با صنعت‌نفت به تیم رویایی راه یافتند. مهدی هاشم‌نژاد دیگر نماینده این تیم است که ۹ امتیاز به‌دست آورد. رضا جعفری هافبک ملوان پس از آنکه ۵ هفته در گلزنی ناکام بود، دوباره موفق به گلزنی شد. جعفری امتیازآورترین هافبک این فصل از فوتبال فانتزی است. ساسان انصاری کلیدی‌ترین مهره فولاد در این فصل است و به تنهایی نیمی از گل‌های تیمش را به‌ثمر رسانده است. این بازیکن با ۹ امتیاز دیگر هافبک تیم رویایی است.

مهاجم: یونس شاکری

یونس شاکری تنها مهاجم این هفته است که هم گل زد و هم بهترین بازیکن شد. شاکری که پس از 296 روز موفق به گلزنی شد و با 9 امتیاز، امتیازآورترین مهاجم این دور از فوتبال فانتزی بود.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری