football360 logo

تیم رویایی نیم‌فصل اول فوتبال فانتزی؛ ستارگان پیش‌بینی نشده

18 دی 1402 ساعت 10:00187 نظر
در نیم‌فصل اول، بازیکنانی بیشترین امتیاز را در فوتبال فانتزی کسب کردند که شاید در آغاز فصل کمتر قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش فوتبال 360، در پایان نیم‌فصل اول، تیم رویایی فوتبال فانتزی، از بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در این رقابت کسب کرده‌اند، معرفی شده است. نکته جالب در این خصوص این است که بازیکنانی در این فهرست قرار گرفته‌اند که قبل از آغاز فصل، کمتر احتمال درخشش این بازیکنان می‌رفت. سپاهان با 3 بازیکن بیشترین نماینده را در تیم رویایی این فصل دارد.

دروازه‌بان: حسین حسینی

حسین حسینی امتیازآورترین دروازه‌بان این فصل از فوتبال فانتزی است. این دروازه‌بان در تمام دقایق بازی‌ها به میدان رفت و موفق شد که 8 بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد. سنگربان استقلال تنها دروازه‌بان این فصل است که 2 مهار پنالتی داشته است. حسینی یک‌بار هم بهترین بازیکن زمین شد و در مجموع 78 امتیاز کسب کرد.

مدافعان: عارف آقاسی، مسیح زاهدی، ابوالفضل رزاق‌پور، پدرام قاضی‌پور و رامین رضاییان

همان‌طور که انتظار می‌رفت، امتیازآورترین بازیکنان این فصل، مدافعان هستند. از 11 بازیکن امتیازآور این دوره، 6 بازیکن مدافع هستند که حداکثر 5 بازیکن در تیم رویایی جای می‌گیرد. باتوجه به کم گل بودن لیگ، از 19 بازیکنی که بیشترین امتیاز را در این فصل کسب کردند، تنها 5 بازیکن دفاع یا دروازه‌بان نبودند و بهترین توصیه برای کاربران فوتبال فانتزی، اختصاص بیشترین بودجه برای انتخاب بهترین بازیکنان از این دو پست است.

عارف آقاسی بازیکن تراکتور با 96 امتیاز، بیشترین امتیاز را در این فصل کسب کرد. این بازیکن در 10 کلین‌شیت تراکتور این تیم را همراهی کرد. 2 گل زد و 2 پاس گل داد و 4 بار بهترین بازیکن زمین شد که از این نظر رکورددار است. مسیح زاهدی هم یکی دیگر از غافلگیری‌های این فصل بود. زاهدی 74 امتیاز گرفت و دومین مدافع امتیازآور است. زاهدی تنها در تیم 4 درصد کاربران حضور دارد. رامین رضاییان گران‌ترین مدافع این فصل پس از آنکه در هفته‌های نخست نمایش مطلوبی نداشت، هرچه از لیگ گذشت آماده‌تر شد و با 72 امتیاز در تیم رویایی قرار گرفت. برای چهارمین و پنجمین جایگاه خط دفاع 3 بازیکن 70 امتیازی هستند که ابوالفضل جلالی به تیم رویایی راه یافت و پدرام قاضی‌پور و ابوالفضل رزاق‌پور دیگر مدافعان تیم رویایی هستند.

هافبک‌ها: رضا جعفری، رضا اسدی، سامان نریمان جهان و پوریا سرآبادانی

رضا جعفری از ملوان امتیازآورترین هافبک این فصل از فوتبال فانتزی است. این بازیکن در یک فصل رویایی 6 گل زد و 3پاس گل داد و 92 امتیاز گرفت. رضا اسدی با 8 گل در کورس آقای گلی قرار دارد و 82 امتیاز گرفت. سامان نریمان‌جهان در کنار عارف آقاسی رکورددار بیشترین انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین است. این بازیکن 3 گل زد و 2 پاس گل داد و 70 امتیاز گرفت. شمس‌آذر تیم شگفتی‌ساز این فصل از لیگ است. پوریا سرآبادانی از این تیم در تیم رویایی حضور دارد که 63 امتیاز به‌دست آورد. این بازیکن 5 گل زد و یک بار بهترین بازیکن زمین شد.

مهاجم: شهریار مغانلو

بین 24 بازیکن امتیازآور این فصل تنها یک مهاجم حضور دارد که آن هم آقای گل لیگ، شهریار مغانلو است. این بازیکن 9 گل زد و 3 بار پیاپی بهترین بازیکن زمین شد. بین رتبه اول و دوم بین مهاجمین این فصل از فوتبال فانتزی، 20 امتیاز اختلاف وجود دارد و کاربران کار ساده‌ای برای انتخاب مهاجم اول ترکیب خود دارند.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری