football360 logo

درخشش غیرمنتظره هافبک مغضوب آبی‌ها در قبرس؛ کولاک 7 دقیقه‌ای به سبک مهری!

13 بهمن 1402 ساعت 14:3045 نظر
هافبک سابق استقلال در اولین حضورش در ترکیب آپوئل نیکوزیا قبرس توانست بدرخشد و یک گل برای تیمش ساخت.

به گزارش فوتبال 360، سعید مهری بعد از گذراندن روزهای پراتفاق و البته پرحاشیه در فوتبال ایران، تصمیم به لژیونر شدن گرفت و بعد از آنکه قراردادش را با استقلال به صورت یک‌طرفه فسخ کرد، پای میز مذاکره با مدیران باشگاه آپوئل نیکوزیا قبرس نشست و توانست قراردادش را با این تیم به امضا برساند. جالب آنکه در ابتدای فصل هم زمزمه‌هایی درباره حضور احتمالی مهری در تیم قبرسی به گوش می‌رسید اما در نهایت انتقال او به این تیم در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه رسمیت پیدا کرد.

ریکاردو سا پینتو سرمربی فصل گذشته استقلال که علاقه ویژه‌ای به سبک بازی سعید مهری داشت، در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در تیم آپوئل نیکوزیا قبرس فعالیت می‌کند و حضور این سرمربی پرتغالی در تیم قبرسی، زمینه‌ساز انتقال سعید مهری به آپوئل نیکوزیا شد. جالب آنکه به دلیل بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی، مهری چشم‌انتظاری زیادی برای رسمی‌شدن قراردادش کشید اما سرانجام در هفته‌ای که گذشت، انتقال این هافبک باتجربه با قراردادی 2.5 ساله رسمی شد.

هافبک استقلالی با پاس گل استارت زد! 

آپوئل نیکوزیا قبرس در فاصله 72 ساعت بعد از امضای قرارداد رسمی با سعید مهری، در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر قبرس برابر کارمیوتیسا به میدان رفت. البته که این مسابقه به دلیل بارش شدید باران با 2 روز تاخیر انجام شد و ریکاردو سا پینتو با توجه به دیر اضافه‌شدن مهری به فهرست تیمش تصمیم گرفت تا نام او را در بین بازیکنان ذخیره جای بدهد. تا پیش از دوئل شب گذشته، شاگردان سا پینتو با 46 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر قبرس بودند و هدف‌شان این بود که بتوانند این موقعیت را حفظ کنند.

شاگردان سا پینتو با 3 گل از حریف خود پیش بودند که سرمربی پرتغالی تصمیم گرفت تا سعید مهری را به ترکیب تیمش اضافه کند و او از دقیقه 66 وارد ترکیب آپوئل نیکوزیا شد. بعد از تنها 7 دقیقه حضور در زمین مسابقه، مهری توانست در قامت گل‌ساز بدرخشد و گل چهارم تیمش را ساخت تا برتری شاگردان ریکاردو سا پینتو تثبیت شود. جالب آنکه در کنار گل‌سازی، هافبک ایرانی آپوئل نیکوزیا یک موقعیت تک‌به‌تک را از دست داد و یک‌بار هم از روی یک ضربه ایستگاهی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که با بدشانسی ضربه او جایی در چارچوب دروازه حریف نداشت.

سعید مهری که روزهای پرفرازوفرودی را در استقلال داشت، حالا بعد از تنها 7 دقیقه حضور در ترکیب آپوئل نیکوزیا قبرس توانست اولین پاس گل خود برای این تیم را به‌ثبت برساند و امیدوار است که بتواند رفته‌رفته به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب آپوئل نیکوزیا تبدیل شود. شاگردان سا پینتو در دیدار بعدی‌شان باید روز شنبه چهاردهم بهمن‌ماه به مصاف لارناکا بروند که این مسابقه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید دید بعد از گل‌سازی سعید مهری در اولین حضورش در لیگ برتر قبرس، او در ترکیب اولیه آپوئل نیکوزیا حضور می‌یابد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری