football360 logo

اخبار فوتبال فانتزی؛ با چهره‌های جدید لیگ آشنا شوید

21 بهمن 1402 ساعت 09:0049 نظر
در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان جدیدی به فوتبال فانتزی اضافه شده‌اند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، رقابت‌های لیگ پس از بیش از ۴۰ روز وقفه دوباره از سرگرفته خواهد شد. در تعطیلات نیم‌فصل بازیکنان زیادی بین تیم‌ها جابه‌جا شدند و کاربران در صورتی‌که بیش از ۳ بازیکن از یک تیم در ترکیب‌شان داشته باشند، تا اصلاح ترکیب خود، اجازه ثبت نقل‌وانتقالات را نخواهند داشت. بازیکنانی هم در این نیم‌فصل به لیگ برتر آمدند که در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

چهره‌های نام آشنای خارجی

در نیم‌فصل دوم، بازیکنان خارجی شناخته شده‌ای در لیگ برتر توپ خواهند زد. گران‌ترین بازیکنی که در نیم‌فصل دوم به ترکیب تیم‌ها اضافه شده، جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان است. این بازیکن با قیمت ۹ در خط هافبک برای استقلال توپ خواهد زد. پرسپولیس هم ۲ بازیکن مطرح خارجی جذب کرد. عبدالکریم کریم حسن، مدافع قطری با قیمت 6.5 در ترکیب این تیم حضور دارد. اوستون اورونوف ازبک هم با قیمت ۷ در خط هافبک برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. عیسی عباس هافبک سپاهان با قیمت ۶.۵ دیگر بازیکن خارجی نیم فصل دوم است.

بازگشت دوباره به لیگ برتر

به جز بازیکنان خارجی، چند بازیکن هم پس از حضور در سایر لیگ‌ها دوباره به لیگ برتر بازگشتند که از آن جمله می‌توان یونس دلفی که در گل‌گهر بازی می‌کند، اشاره کرد. ابوالفضل بابایی، ساسان حسینی، محمد ستاری در نیمفصل دوم برای پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و پیکان بازی خواهند کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری