football360 logo

رابطه مارتینس و فولادی‌ها در تیره‌ترین حالت ممکن؛ منتظر اخراج سرمربی اسپانیایی باشید!

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰29 نظر
این احتمال وجود دارد که حتی پیش از شروع نیم‌فصل دوم، ماموریت خوان ایگناسیو مارتینس در فولاد خوزستان به پایان برسد.

به گزارش فوتبال 360، فولاد خوزستان نتوانست گام نخست را در فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران با موفقیت بردارد و شاگردان خوان ایگناسیو مارتینس، شکستی یک‌گله را برابر چادرملو اردکان پذیرفتند تا خیلی زود با این تورنمنت وداع کنند. این حذف زودهنگام به مذاق هواداران فولاد خوش نیامد و آن‌ها بعد از باخت مقابل حریف لیگ یکی، موضع‌گیری تندی علیه کادرفنی تیم‌شان داشتند و نسبت به نمایش قرمزپوشان اهوازی در جدال با چادرملو اردکان اعتراض خود را بیان کردند.

مدیران باشگاه فولاد هم بعد از برگزاری مصاف با حریف لیگ یکی، به سرعت خواهان برگزاری جلسه اضطراری با خوان ایگناسیو مارتینس شدند تا از این سرمربی بابت نتایج به‌دست آمده توضیح بخواهند. با احتساب دیدار برابر چادرملو اردکان، فولادی‌ها در 7 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی تنها یک‌بار برنده شده‌اند که آمار قابل‌قبولی محسوب نمی‌شود. بعد از برگزاری جلسه اضطراری میان بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد و خوان ایگناسیو مارتینس، سرمربی قرمزپوشان اهوازی، سخنگوی این باشگاه موضع‌گیری تندی علیه سرمربی اسپانیایی داشت.

دعوایی که به رسانه‌ها کشیده شد!

آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان با ابراز نارضایتی نسبت به عملکرد قرمزپوشان اهوازی، رسماً خبر از احتمال تغییر سرمربی داد تا شایعات مطرح شده در فضای مجازی رفته‌رفته رنگ‌وبوی واقعیت به خود گیرد. در واکنش به موضع‌گیری تند مرادی علیه عملکرد فنی شاگردان مارتینس، سرمربی اسپانیایی شب گذشته در بیانیه‌ای از خود دفاع کرد و در گلایه از عملکرد مدیریت باشگاه، مدعی شد که آن‌ها موافق ادامه همکاری با او نیستند و حتی بازیکنان موردنظرش را هم جذب نمی‌کنند!

سخنگوی باشگاه فولاد صبح امروز (دوشنبه) به بیانیه منتشره از سوی خوان ایگناسیو مارتینس واکنش نشان داد و با گلایه دوباره از این سرمربی اسپانیایی، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: «کادرفنی و بازیکنان باید نتایج خوبی کسب کنند و تمرکزشان را روی همین موضوع قرار بدهند. اگر توانایی کسب نتایج بهتر را ندارند باید تصمیم دیگری بگیرند». با توجه به تنش‌های به‌وجود آمده میان مدیران باشگاه فولاد با خوان ایگناسیو مارتینس، به نظر می‌رسد که این سرمربی اسپانیایی به روزهای پایانی فعالیتش در فوتبال ایران نزدیک شده است.

نام یحیی هم به میان آمد اما ...

فولادی‌ها در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران روز چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه باید در خانه به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند. با توجه به تنش‌های به‌وجود آمده، شایعات ضدونقیضی درباره احتمال برکناری خوان ایگناسیو مارتینس در فاصله 72 ساعت تا برگزاری دیدار با گل‌گهر سیرجان به گوش می‌رسد! جالب آنکه این سرمربی در قامت جانشین علیرضا منصوریان، سکان هدایت فولاد خوزستان را پذیرفت و در 11 مسابقه موفق به کسب 15 امتیاز برای قرمزپوشان اهوازی شد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس یکی از گزینه‌های مطرح شده برای هدایت فولاد خوزستان است. هر چند که پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که فعلاً گل‌محمدی تمایلی برای حضور در فولاد خوزستان نشان نداده و طرح نام او برای هدایت فولاد صرفاً براساس گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی انجام شده است. با توجه به مطرح‌شدن نام چهره‌هایی مانند ساکت الهامی، سخنگوی باشگاه فولاد با رد گمانه‌زنی‌های به‌وجود آمده گفته بود: «اگر قرار باشد مارتینس را کنار خود نداشته باشیم، مطمئنا سرمربی‌ای را خواهیم آورد که از تمام سرمربیان شاغل در فوتبال ایران سطحی متفاوت‌تر خواهد داشت».

مدیران باشگاه فولاد که در روزهای اخیر عدم رضایت خود از عملکرد خوان ایگناسیو مارتینس را رسماً اعلام کرده بودند، حالا به دنبال راهکاری برای قطع همکاری با او هستند و آن‌طور که به نظر می‌رسد، طی روزهای آینده این سرمربی اسپانیایی از سمت خود کنار خواهد رفت. البته که اگر تنش‌ها میان طرفین فروکش کند و مارتینس روی نیمکت فولاد برای دیدار با گل‌گهر بنشیند، نتیجه این مسابقه می‌تواند روی آینده کاری این سرمربی اسپانیایی تاثیرگذار باشد اما براساس آخرین خبرها از اهواز، عدم رضایت مدیران و البته هواداران باشگاه فولاد باعث شده تا این تیم در آستانه شناخت سومین سرمربی‌اش در لیگ بیست‌وسوم باشد!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری