football360 logo

بلینگام: وینیسیوس بهترین بازیکن جهان است؛ گل زدن احساس خوبی به من می‌دهد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۰51 نظر
جود بلینگام، هم‌تیمی‌های خود را ستود.

به گزارش فوتبال 360، جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید در جریان پیروزی 4 بر صفر رئال مادرید در برابر جیرونا، بار دیگر نقش موثری داشت و با 2 گلی که در این دیدار به ثمر رساند، جایگاه خود را به عنوان بهترین گلزن رئال مادرید در این فصل حفظ کرد. با این وجود کمی بعد از گل دوم به دلیل مصدومیت ناچار شد زمین مسابقه را ترک کند.پس از بررسی‌ها، مشخص شد این بازیکن دچار کشیدگی از ناحیه مچ پا شده است.

ستودن وینیسیوس و رودریگو

بلینگام به تازگی در شبکه اجتماعی، از هم‌تیمی‌های خود یعنی وینیسیوس و رودریگو تمجید کرد. او گفت: «من خیلی خوش شانس هستم با این بازیکنان در یک تیم حضور دارم. از نظر من وینیسیوس وقتی در فرم خوبی باشد، بهترین بازیکن جهان است.» صحبت‌های او در مصاحبه کارلو آنچلوتی پس از بازی نیز تکرار شد و او هم وینیسیوس را بهترین بازیکن جهان نامید.

برترین گلزن 

بلینگام در این فصل با به ثمر رساندن 20 گل، بهترین گلزن رئال مادرید محسوب می‌شود و رهبر خط آتش تیم در گلزنی به شمار می‌رود. با این وجود او دستیابی به این موفقیت را مدیون سایر بازیکنان تیم می‌داند. بلینگام در ادامه سخنان خود گفت: «گلزنی و کمک به تیم همیشه احساس خوبی به من می‌دهد. به خصوص در خانه، من از همه عشق دریافت می‌کنم.»

بلینگام به دلیل مصدومیت به مدت 3 هفته قادر به حضور در ترکیب رئال مادرید نخواهد بود و این یعنی در بازی لیگ قهرمانان اروپا در برابر لایپزیش هم غایب است. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری