football360 logo

وقت تست‌های پزشکی هم تعیین شد؛ طارمی را بازیکن اینتر بدانید!

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰512 نظر
به نظر می‌رسد به‌زودی رسماً انتقال مهدی طارمی به اینتر ایتالیا از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، مهدی طارمی بعد از گذراندن یک تابستان پرماجرا و ادامه همکاری با باشگاه پورتو پرتغال، در نقل‌وانتقالات زمستانه هم جزو چهره‌های خبرساز محسوب می‌شود. در حالی‌که تنها 6 ماه تا پایان اعتبار قرارداد طارمی با باشگاه پرتغالی باقی‌مانده، مدیران باشگاه اینتر ایتالیا به دنبال نهایی‌کردن حضور ستاره ایرانی در تیم‌شان هستند و در این زمینه رایزنی‌های فشرده در طول یک‌ماه اخیر با مدیربرنامه‌های طارمی انجام شده تا او برای حضور در تیم ایتالیایی مجاب شود.

طارمی که در ابتدای فصل در یک‌قدمی پیوستن به میلان ایتالیا بود اما در نهایت این انتقال هیجان‌انگیز انجام نشد و او در جمع شاگردان کونسیسائو ماند، حالا در یک‌قدمی پیوستن به اینتر قرار دارد و گفته می‌شود که با توجه به مذاکرات انجام شده، توافقات نهایی میان طرفین انجام شده و صرفاً اعلام خبر رسمی انتقال طارمی به تیم ایتالیایی باقی مانده است. البته که با توجه به مدت قرارداد طارمی با پورتو، مسئولان باشگاه اینتر با ستاره ایرانی برای حضورش در فصل آینده به توافق رسیده‌اند و در بازار زمستانه، انتقال طارمی به اینتر انجام نخواهد شد.

ستاره ایرانی با قراردادی (1+2) ساله به اینتر می‌رود

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال جهان، دقایقی قبل با انتشار توییتی نسبت به آخرین وضعیت مهدی طارمی توضیحاتی را ارائه کرد و با اشاره به نهایی‌شدن انتقال ستاره ایرانی به اینتر ایتالیا نوشت: «باشگاه اینتر تست‌های پزشکی مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو را برای انتقال رایگان در ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده است. توافق اینتر با طارمی از یک ماه پیش حاصل شده و قرار است مهاجم بوشهری با قراردادی ۲ ساله که قابلیت تمدید برای فصل سوم را دارد، راهی جوزپه مه‌آتزا شود».

طارمی در دوران حضورش در پورتو تاکنون توانسته در 171 مسابقه برای این تیم در تورنمنت‌های مختلف از جمله لیگ برتر پرتغال، جام حذفی و سوپرجام این کشور و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و سابقه قهرمانی در رقابت‌های داخلی پرتغال را در کارنامه خود دارد. او همچنین فصل گذشته توانست به تنهایی عنوان آقای گلی فوتبال باشگاهی پرتغال را هم از آن خود کند تا با کوله‌باری از افتخار مهیای جدایی از جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو شود.

ستاره فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا 2023 روزهای پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت، در 171 حضورش در ترکیب پورتو، 86 بار در قامت گلزن توانست در ترکیب این تیم بدرخشد و 53 گل هم برای تیمش ساخت. البته که او تا پایان فصل جاری رقابت‌های باشگاهی این فرصت را دارد تا رکورد خود در تیم پورتو را بهبود بخشد و با آماری درخشان مهیای حضور در جمع شاگردان سیمونه اینزاگی شود. اینتر ایتالیا بعد از پورتو و ریوآوه پرتغال، الغرافه قطر، پرسپولیس تهران و ایرانجوان و شاهین بوشهر، هفتمین تیم باشگاهی طارمی در دوران حرفه‌ای فوتبال او محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری