football360 logo

شوق کانادا برای میزبانی جام‌ جهانی؛ ما هم هستیم!

01 اسفند 1402 ساعت 23:4930 نظر
چهره‌های مشهور کشور کانادا با اشتیاق از میزبانی جام‌ جهانی ۲۰۲۶ می‌گویند.

به گزارش فوتبال 360، جام جهانی ۲۰۲۶، کانادا را به عنوان یکی از ۳ میزبان این رقابت‌ها غرق در شور و اشتیاق کرده است. این روزها همه چهره‌های مشهور این کشور از  جام ۲۰۲۶ می‌گویند.

به طور مثال دریک، خواننده معروف کانادایی، طی صحبت‌هایش با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا  حول موضوع میزبانی کانادا در جام جهانی 2026 گفت: به صورت کلی در کانادا ما مردمی شگفت‌انگیز داریم! به طور ویژه‌ای در تورنتو تجربیات فرهنگی بسیار متنوعی وجود دارد. پس زمانی که جام جهانی شروع شود، همه به خیابان‌ها خواهند آمد. ما نسبت به خیلی چیزها اشتیاق داریم، اما به نظرم اشتیاق برای جام جهانی با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.
جانی اینفانتینو هم در راستای تکمیل سخنان دریک گفت: میلیون‌ها نفر از طرفداران فوتبال از سرتاسر دنیا به اینجا خواهند آمد و مطمئنم هیچ‌جا، مثل کانادا به این شکل از مسابقات استقبال نخواهد شد.
دریک در ادامه گفت: این یک تبلیغ برای کانادا نیست! لطفا از کانادا دیدن کنید. ما مهربان‌ترین مردمی هستیم که تا به‌ حال در زندگی دیدید! با آغوش باز از شما استقبال خواهیم کرد!
او افزود: این‌ که همه این آدم‌ها با اشتیاق اینجا حاضر میشوند و روحیه رقابتی بالایی، برای یک بازی بی‌نظیر و برای یک آرمان بزرگ دارند، واقعا جذاب است! احساس می‌کنم قرار است خیابان‌ها با انرژی زیادی از سوی شما مردم سرشار بشود، پس بله، ما در کانادا برای استقبال از شما آماده‌ایم. ما در 2026 منتظرتان هستیم. 
جام جهانی 2026، بیست و سومین دوره این مسابقات است که به میزبانی ایالات متحده آمریکا،کانادا و مکزیک، از 21 خرداد تا 28 تیر 1405 با 48 تیم برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری