football360 logo

صنعت‌نفت آبادان 0-2 فولاد خوزستان؛ آل‌نعمه آبادانی‌ها را به قعر جدول فرستاد

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۸15 نظر
فولادی‌ها با گلزنی موسی کولیبالی و مجتبی نجاریان دربی را از میزبان خود صنعت نفت بردند.

به گزارش فوتبال 360، صنعت نفت آبادان در یکی از دیدارهای هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، امروز از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت روح‌اله شریفی پذیرای فولاد خوزستان بود. دو تیم در حالی مقابل هم قرار گرفتند که نتایج قابل قبولی در هفته‌های گذشته کسب نکرده بودند و نیاز مبرمی به برد در این بازی داشتند. فولادی‌ها در حالی پا به دربی گذاشتند که چند ساعت قبل از این بازی، اعلام شد احمد آل‌نعمه تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده دارد.

ترکیب صنعت‌نفت آبادان

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، عرفان قهرمانی، محمدصادق بارانی، مهدی حنفی، امیرمحمد پناهی (از دقیقه 65 فرزین معامله‌گری)، فرشاد محمدی‌مهر (از دقیقه 79 حسین سنگرگیر)، فاخر تهامی (از دقیقه 65 یوسف کی‌شمس)، طالب ریکانی و حسین شنانی (از دقیقه 79 ساسان حسینی) 

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده


ترکیب فولاد خوزستان

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی (از دقیقه 13 جفرسون باهیا)، وحید حیدریه، محمدرضا غبیشاوی (از دقیقه 65 علی شجاعی)، لوکاس کاندیدو، محمد علی‌نژاد (از دقیقه 88 عادل آرغند)، احسان پهلوان (از دقیقه 88 گادوین منشا)، محمد عسگری و ساسان انصاری

سرمربی: احمد آل‌نعمه


دو تیم در حالی بازی را آغاز کردند که در نیمه اول تا دقیقه 37 موقعیت خیلی جدی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در این دقیقه نفوذ طالب ریکانی از سمت چپ با پاس زمینی و تند و تیز این بازیکن همراه شد و به شکلی خطرناک جفرسون باهیا که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، مانع از گلزنی تیم میزبان شد و توپ را از روی خط برگشت داد. تلاش دو تیم در نیمه اول گلی به همراه نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

فولادی‌ها در نیمه دوم تیم برتر زمین بودند. شاگردان احمد آل‌نعمه به گل اول خود در دقیقه 74 رسیدند؛ در این دقیقه ارسال سعید واسعی از نقطه کرنر با ضربه سر ساسان انصاری و واکنش پیام پارسا همراه شد و موسی کولیبالی موفق شد با ضربه سر دروازه خالی تیم میزبان را باز کند. گل دوم فولاد هم در دقیقه (7+90) توسط مجتبی نجاریان به ثمر رسید.

فولادی‌ها بعد از برد شیرین در دربی خوزستان، 18 امتیازی شدند و با فاصله گرفتن از تیم‌های قعرنشین در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان احمد آل‌نعمه در بازی هفته هجدهم خود روز سه‌شنبه پذیرای ملوان هستند. صنعت‌نفت آبادان هم که نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر را با 2 باخت همراه با سهراب بختیاری‌زاده آغاز کرده، با این شکست خانگی قعرنشین جدول رده‌بندی شد. شاگردان بختیاری‌زاده در بازی هفته بعدی خود روز چهارشنبه میهمان پیکان هستند. 


خلاصه بازی صنعت‌نفت‌ آبادان-فولاد خوزستان

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری