football360 logo

گلزنی در اولین بازی؛ ماشاریپوف به امید تکرار خاطرات یامگا و پاتوسی

03 اسفند 1402 ساعت 20:5799 نظر
جلال‌الدین ماشاریپوف چهارمین بازیکن استقلال در تاریخ لیگ برتر است که در اولین بازی خود در این تیم موفق به گلزنی شده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، بازی استقلال با ملوان بیش از هر چیز تحت تاثیر حضور جلال‌الدین ماشاریپوف در ترکیب استقلال قرار داشت. کاپیتان تیم ملی ازبکستان، یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان خارجی است که تاکنون در لیگ برتر ایران توپ زده و استقلال در نقل‌و‌انتقالات زمستانی این بازیکن را به خود گرفت. 

بهترین آغاز ممکن برای ستاره ازبک

علاقه‌مندان فوتبال در این بازی منتظر تماشای نمایش ماشاریپوف بودند. استقلال در بازی با ملوان یک بر صفر از حریف عقب افتاد که جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور به موقع برابر دروازه حریف اولین شوت خود را تبدیل به اولین گل کرد و بازی را به تساوی کشاند. تاکنون خارجی‌های موفق و ناموفق زیادی در ترکیب استقلال بازی کردند که تا قبل از این بازی تنها ۳ بازیکن در اولین بازی خود در لیگ برتر موفق به گلزنی شدند و حالا ماشاریپوف با درخشش در این بازی هواداران استقلال را امیدوار به حضور یک چهره موثر در ترکیب تیم خود کرده است.

وقتی که خاطرات یامگا و پاتوسی زنده شد

کوین یامگا و آیاندا پاتوسی بدون تردید از جمله بهترین بازیکنان خارجی تاریخ استقلال هستند. یامگا اولین بازی خود را برابر ذوب‌آهن در لیگ بیست‌ویکم انجام داد و در آن بازی ۲ بار دروازه حریف را باز کرد تا مشخص شود استقلال بازیکن شاخصی را جذب کرده است. یامگا بهترین گلزن خارجی استقلال در تاریخ لیگ برتر است.

 آیاندا پاتوسی یک نیم فصل برای استقلال بازی کرد و در همان یک نیم فصل خوش درخشید. پاتوسی در اولین بازی خود برابر پارس‌جنوبی جم موفق به گلزنی شد. اسماعیل گونکالوس دیگر خارجی بود که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم همزمان با پاتوسی جذب استقلال شد و این بازیکن هم در اولین بازی برابر پیکان دروازه حریف را باز کرد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری