football360 logo

تیم رویایی دور هفدهم فوتبال فانتزی؛ رکوردشکنی علی‌محمدی

04 اسفند 1402 ساعت 19:1588 نظر
جلال‌الدین علی‌محمدی رکورد بیشترین امتیاز در یک بازی این فصل فوتبال فانتزی را شکست.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور هفدهم فوتبال فانتزی با برگزاری ۷ بازی دنبال شد. این دور از فوتبال فانتزی پرگل بود و همین مساله باعث شد تا در اتفاقی کم سابقه، تیم رویایی با حداکثر تعداد مهاجم و حداقل مدافع شکل گیرد. کاربری با انتخاب این ترکیب برای تیم خود ۱۲۴ امتیاز می‌گرفت که بیشترین میزان برای این دور از فوتبال فانتزی بود.

دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور

در این هفته از لیگ ۳ دروازه‌بان موفق به کلین‌شیت شدند ولی دروازه‌بانی به تیم رویایی راه یافت که ۲ گل خورد. علیرضا جعفرپور در دیدار شمس‌آدر با هوادر موفق به مهار ضربه پنالتی حریف شد و بیش از ۳ مهار داشت تا در کنار ۳ دروازه‌بان دیگر ۶ امتیازی قرار گیرد و با توجه به قیمت کمتر این دروازه‌بان در تیم رویایی جای گرفت. علیرضا بیرانوند تا دقایق پایانی بازی پرسپولیس-تراکتور ۷ امتیازی بود و می‌توانست امتیازآورترین دروازه‌بان هفته باشد که با دریافت کارت زرد این فرصت را از دست داد.

مدافعان: مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی و محسن سفیدچوقایی

۲ گل فولاد در جریان پیروزی این تیم برابر صنعت نفت را دو مدافع این تیم به ثمر رساندند. مجتبی نجاریان و موسی کولیبالی علاوه بر گلزنی، کلین‌شیت هم کردند و به ترتیب در رده اول و دوم بهترین بازیکنان زمین قرار گرفتند و ۱۵ و ۱۴ امتیاز کسب کردند. دیگر مدافع تیم رویایی هفته محسن سفید چوقایی از هوادار بود. این بازیکن یک گل برای تیمش زد و ۸ امتیاز گرفت.

هافبکها: جلال‌الدین علی‌محمدی، مهدی ترابی، روبرتو تورس و ساویو روبرتو

بزرگترین شگفتی هفته، درخشش عجیب جلال‌الدین علی محمدی هافبک مس رفسنجان بود. این بازیکن روی هر ۳ گل تیمش موثر بود و ۲ گل زد و یک پاس گل داد و 19 امتیاز گرفت که بیشترین میزان امتیاز کسب شده یک بازیکن در یک بازی در این فصل از فوتبال فانتزی است. علی‌محمدی در شرایطی این آمار را ثبت کرد که تنها توسط 0.6 درصد کاربران انتخاب شده بود.

مهدی ترابی که دومین بازیکن گران این فصل از فوتبال فانتزی است در این هفته خوش درخشید و علاوه بر گلزنی بهترین بازیکن زمین هم شد و ۱۱ امتیاز گرفت. روبرتو تورس با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین، ۱۰ امتیاز به مجموع امتیازات خود اضافه کرد. خریدهای استقلال خوزستان در این هفته خوش درخشیدند که یکی از آنها ساویو روبرتو بود که در جریان بازگشت فراموش‌نشدنی تیمش یکی از گل‌ها را به ثمر رساند و با ۹ امتیاز با توجه به قیمت کمتر نسبت به جلال الدین مشاریپوف در تیم رویایی جای گرفت.

مهاجمان: مهدی لیموچی، سجاد شهباززاده و آسو رستم

در این هفته مهاجمانی بودند که از بازیکنان دیگر پست‌های تیم رویایی امتیاز بیشتری گرفتند ولی با توجه به اینکه حداکثر ۳ مهاجم در تیم رویایی قرار می‌گیرد، جایی در این تیم نداشتند. مهدی لیموچی هرچند که تیمش با شکست مواجه شد ولی ۲ گل برای آلومینیوم اراک زد و ۱۳ امتیاز گرفت. سجاد شهباززاده هم خوش درخشید و با یک گل و یک پاس گل ۱۱ امتیاز نصیبش شد. آسو رستم چهره درخشان استقلال خوزستان در پیروزی این هفته بود که یک گل زد و یک پاس گل داد و با ۱۰ امتیاز یکی دیگر از بازیکنان تیم رویایی این هفته شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری