football360 logo

تیم رویایی دور هجدهم فوتبال فانتزی؛‌ گولسیانی، امتیازآورترین مرد سرخ‌پوش

10 اسفند 1402 ساعت 13:30123 نظر
گیورگی گولسیانی در این دور از فوتبال فانتزی بیشترین امتیاز را کسب کرد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور هجدهم فوتبال فانتزی، با توجه به لغو دیدار آلومینیوم اراک و هوادار مثل 2 هفته گذشته دور ناقص فوتبال فانتزی بود و با برگزاری ۷ بازی دنبال شد. در پایان این دور، تیم رویایی این هفته معرفی شده است. کاربری با انتخاب این ترکیب 113 امتیاز کسب می‌کرد که بیشترین امتیاز ممکن در این دور از فوتبال فانتزی بود.

دروازه‌بان: امیررضا رفیعی

بزرگترین غافلگیری تیم رویایی این هفته در درون دروازه اتفاق افتاد. جایی که پرسپولیس به دلیل محرومیت علیرضا بیرانوند، مجبور به استفاده از سنگریان جوان خود، امیررضا رفیعی شد. رفیعی از فرصتی که به او داده شد استفاده کرد و ضمن بسته نگه داشتن دروازه، بیش از ۳ مهار داشت و سومین بازیکن زمین شد و با ۸ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته بود. این دروازه‌بان تنها در تیم 0.1٪ کاربران حضور داشت.

مدافعان: گیورگی گولسیانی، رافائل سیلوا و علی آزادمنش

امتیازآورترین بازیکن این هفته، گیورگی گولسیانی بود؛ این بازیکن علاوه بر گلزنی، کلین‌شیت هم کرد و دومین بازیکن برتر زمین شد و با ۱۴ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن هفته را به خود اختصاص داد. گولسیانی امتیازآورترین بازیکن پرسپولیس در این فصل است. ۲ مدافع با عملکرد مشابه در تیم رویایی جای گرفتند. رافائل سیلوا از استقلال و علی آزادمنش از شمس‌آذر قزوین هم کلین‌شیت کردند و هم دومین بازیکن برتر زمین شدند و ۸ امتیاز نصیب‌شان شد.

هافبک‌ها: روبرتو تورس، روزبه چشمی، حسین شنانی، احمدرضا زنده‌روح و محمد عمری

روبرتو تورس درخشش را در این هفته ادامه داد. این هافیک اسپانیایی، یک گل زد، یک پاس گل داد و با کسب عنوان بهترین بازیکن زمین با ۱۳ امتیاز،‌ امتیازآورترین هافبک هفته شد. روزبه چشمی از جمله بازیکنانی است که با توجه به پستش امتیاز زیادی در فوتبال فانتزی کسب نمی‌کند ولی این بازیکن در این هفته جزو امتیازآورترین بازیکنان هفته بود. چشمی با شلیکی تماشایی، استقلال را برنده بازی بزرگ هفته کرد و ۱۱ امتیاز گرفت.

حسین شنانی یکی دیگر از بازیکنانی بود که در این هفته هم گل زد و هم گل ساخت. این بازیکن روی هر ۲ گل صنعت‌نفت برابر پیکان موثر بود و ۱۲ امتیاز گرفت. احمدرضا زنده‌روح زننده یکی از ۳ گل گل‌گهر برابر نساجی بود و با ۱۰ امتیاز به تیم رویایی راه یافت. در این هفته ۲ هافبک عملکرد کاملاً یکسان داشتند ولی تنها یک جای خالی برای هافبک وجود داشت. محمد عمری و ریکاردو آلوز، پاس گل دادند، کلین‌شیت کردند و بهترین بازیکن زمین شدند و عمری با توجه قیمت کمتر در تیم رویایی قرار گرفت.

مهاجمان: علی قربانی و محمدرضا سلیمانی

علی قربانی باز هم برای تیم جدید خود خوش درخشید؛ این بازیکن با یک گل و یک پاس گل با ۱۲ امتیاز، امتیازآورترین مهاجم هفته شد. ۲ مهاجم در این هفته عملکرد مشابهی داشتند ولی تیم رویایی تنها جای خالی برای یک نفر از این بازیکنان داشت. محمدرضا سلیمانی برای دومین هفته پیاپی برای ملوان گل زد و دومین بازیکن برتر زمین شد و رحمان جعفری هم برای تراکتور گل زد و ۲ امتیاز هم بابت قرار گرفتن در رده دوم بهترین بازیکنان زمین دریافت کرد که محمدرضا سلیمانی به دلیل قیمت کمتر در ترکیب قرار گرفت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری