football360 logo

قرعه‌کشی جام حذفی انگلیس؛ مسیر آسان منچستریونایتد

27 اسفند 1402 ساعت 22:5722 نظر
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به انجام رسید.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس انجام شد که طی آن تیم‌های منچسترسیتی برای رسیدن به فینال باید چلسی را از پیش رو بردارد و منچستریونایتد بعد از غلبه بر لیورپول، تیم کاونتری سیتی را پیش رو خواهد داشت.

منچسترسیتی - چلسی

شاگردان پوچتینو برای سومین بار در این فصل رودرروی منچسترسیتی قرار خواهند گرفت. مسابقه نخست در ورزشگاه استمفوردبریج به یک فستیوال فوتبالی تمام‌عیار تبدیل شد و در نهایت با ضربه پنالتی کول پالمر در دقیقه ۵+۹۰ با تساوی ۴ بر ۴ به اتمام رسید. در مسابقه برگشت منچسترسیتی تیم برتر میدان بود اما مقاومت جانانه چلسی باعث شد سیتیزن‌ها به مخمصه بیفتند. چلسی با گل رحیم استرلینگ پیش افتاد اما گل دیرهنگام رودری، منچسترسیتی را از شکست نجات داد. این ۲ تیم در هشتمین روز از سال میلادی گذشته در مرحله سوم جام حذفی به مصاف هم رفتند و آن دیدار با درخشش ریاض محرز و گل‌های فیل فودن و خولین آلوارس به برتری ۴ بر صفر شاگردان گواردیولا ختم شد.

منچستر یونایتد - کاونتری سیتی

جدال یونایتد و کاونتری مسابقه رودرروی ۲ تیمی خواهد بود که با ۲ پیروزی دراماتیک و گل‌های دیرهنگام بلیت حضور خود در مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کردند. تیم مارک رابینز برتری در خانه ولورهمپتون را از دست داد و تا دقیقه ۹۷ تیم بازنده میدان بود اما ۲ گل دیرهنگام از الیس سیمز و هاجی رایت این تیم را در عین ناباوری به مرحله نیمه نهایی رساند. رابینز تیمش را در عرض ۶ سال از سطح چهارم به لیگ قهرمانی رساند و فصل گذشته در راه صعود به لیگ برتر بدشانسی آورد اما حالا برای یکی از مهم‌ترین مسابقات چند سال اخیر باشگاه آماده می‌شود. در طرف دیگر میدان شیاطین سرخ حاضر خواهند بود که با برتری شیرین ۴ بر ۳ مقابل لیورپول جواز حضور در جمع ۴ تیم برتر را به دست آوردند و بعد از گذراندن یک شب پرحادثه و دشوار، قرعه‌ای دل‌پذیر را در مقابل خود می‌بینند. اریک تن‌هاخ به خوبی می‌داند این آخرین بخت تیم او برای کسب جام در  فصل جاری خواهد بود و تمرکز او علاوه بر جنگ سهمیه (که با لغزش‌های تاتنهام و استون‌ویلا در این هفته داغ‌تر هم شده) روی جام حذفی و گرفتن انتقام از منچسترسیتی در فینال احتمالی است.

برنامه نیمه‌نهایی

مسابقات مرحله نیمه نهایی به شکل تک‌بازی در روزهای ۲۱ و ۲۲ آوریل (یکم و دوم اردیبهشت سال آینده) برگزار خواهد شد. ورزشگاه ومبلی مطابق روال سال‌های اخیر میزبان این مسابقات می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری