football360 logo

کروس یک سال دیگر در رئال مادرید؛ تنها یک امضا

08 فروردین 1403 ساعت 18:0740 نظر
قرارداد تونی کروس یک سال دیگر تمدید می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، خبرهای خوب برای رئال مادرید همچنان ادامه دارد. به نقل از فابریتسیو رومانو، تونی کروس تصمیم گرفته قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کند.

درخواست آنچلوتی برای حضور کروس 

کروس در اوایل این فصل از سوی مادرید، پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت یک سال را دریافت کرده و آن‌ها امیدوار بودند او پس از فصلی فوق‌العاده‌، قلم بر روی کاغذ بیاورد.

کارلو آنچلوتی قبلا درخواست تمدید قرارداد کروس را ارائه  و همچنین به اهمیت او برای رئال مادرید در تاکتیک‌های خود اشاره کرده بود.

با این وجود در ابتدا کروس در دوراهی تصمیم گیری قرار داشت و عنوان کرده بود قصد دارد در اوج دوران حرفه‌ایش را به پایان برساند اما پس از تصمیم‌گیری برای بازگشت به تیم ملی آلمان به درخواست یولیان ناگلزمن، به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته حداقل یک سال دیگر به حضور در رئال مادرید و آلمان ادامه دهد. 

 همه توافقات برای تمدید قرارداد صورت گرفته و تنها امضای نهایی او برای این کار باقی مانده است.

فصل فوق‌العاده

کروس در طول چند فصل اخیر بهترین هافبک رئال مادرید بوده است.

در این فصل با توجه به اینکه لوکا مودریچ دقایق اندکی در ترکیب حضور داشت، این بازیکن آلمانی توانسته جایی برای خود در ترکیب جوان تیم با حضور ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، فدریکو والورده و جود بلینگام پیدا کند.

او تا کنون 28 بازی در لیگ انجام داده که 20 بازی از آن‌ها را از ابتدا در ترکیب حاضر بوده و یک گل زده و ۷ پاس گل هم به نام خود به ثبت رسانده.

فصل 2024/25 می‌تواند آخرین فصل حضور او در رئال مادرید باشد اما تا آن زمان، طرفداران شاهد حضور یکی از بهترین بازیکنانی هستند که تا به حال در این تیم حضور داشته است. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری