football360 logo

برترین بازیکنان ایران در سال 1402؛ بزرگترین غایب تیم ملی

10 فروردین 1403 ساعت 10:30109 نظر
احمد نوراللهی علی‌رغم دوری از تیم ملی، نمایش درخشانی در سال گذشته داشت.

در پایان سال 1402، مجموعه فوتبال ۳۶۰، اقدام به معرفی 15 بازیکن برتر فوتبال ایران در این سال نموده است. این انتخاب بر اساس بررسی کارشناسان این مجموعه از عملکرد بازیکنان شاغل در ایران و لژیونرها در رقابت‌های باشگاهی و ملی در سال گذشته صورت گرفته است. نفر هفتم این فهرست، احمد نوراللهی است که بزرگترین غایب تیم ملی در جام ملتهای آسیا بود.

پایان نوراللهی در تیم ملی

احمد نوراللهی تا قبل از سال ۱۴۰۲، یکی از بازیکنان اصلی و غیرقابل جایگزین تیم ملی بود. این بازیکن اما از ابتدای سال گذشته و با آمدن کادر فنی جدید تیم ملی، جایگاه قبلی خود را از دست داد و تنها در ۲ بازی برای تیم ملی به میدان رفت و در بسیاری از بازی‌ها نیمکت‌نشین بود تا اینکه در دیدار با هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی در تهران، این بازیکن علی‌رغم دعوت به تیم ملی، ‌در فهرست نفرات این بازی قرار نگرفت و به حالت قهر اردوی تیم ملی را ترک کرد و پس از آن دیگر جایی در تیم ملی نداشت و تیم ملی بدون نوراللهی به جام ملت‌های آسیا رفت و شاید حضور این بازیکن آماده می‌توانست برای تیم ملی گره‌گشا باشد.

قهرمانی در امارات

احمد نوراللهی فصل گذشته با شباب‌الاهلی به قهرمانی در لیگ امارات دست یافت. این بازیکن در این فصل به الوحده پیوست و در این تیم هم خوش درخشید. نور اللهی در الوحده ۲۲ بازی کرد و ۸ گل زد و ۷ پاس گل داد. این بازیکن در روزهای پایانی سال در فرم رویایی و غیرقابل باوری قرار داشت و در ۸ بازی روی ۹ گل تاثیر گذار بود.   

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری