football360 logo

آلگری روی لبه تیغ / فقط ۲ بازی تا اخراج

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲24 نظر
یوونتوس به ماسیمیلیانو آلگری ۲ بازی برای جبران نتایج ضعیف زمان داد.

به گزارش فوتبال 360 و به نقل از نشریه توتو اسپورت، اگر بازی‌های بعد یوونتوس در سری آ مقابل فیورنتینا و تورینو، نتیجه منفی داشته باشد، این تیم اخراج ماسیمیلیانو الگری را اعلام خواهد کرد.

نتایج نه چندان مناسب

آلگری در چند هفته اخیر بیشتر مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا یوونتوس در 9 بازی اخیر تنها ۷ امتیاز کسب کرده و فقط یک بار پیروز شده . آن‌ها امشب در اولین بازی نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان لاتسیو خواهند بود اما به نقل از نشریه توتو اسپورت، ادامه کار آلگری در تورین به ۲ بازی بعدی لیگ بستگی دارد.

بر اساس این گزارش، در صورت ادامه روند ضعیف در برابر فیورنتینا و تورینو، یوونتوس به طور جدی اخراج آلگری را در دستور کار قرار می‌دهد.

یوونتوس خطر خروج از منطقه سهمیه و حضور در لیگ قهرمانان اروپا را احساس می‌کند زیرا بولونیا در رده چهارم جدول سری آ تنها ۲ امتیاز کمتر از بیانکونری دارد و پس از آن رم با ۷  و آتالانتا با 9 امتیاز و یک بازی کمتر از یوونتوس در حدول دیده می‌شوند.

هدف، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

هدف اصلی یوونتوس در این فصل حضور در جمع ۴ تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست. به همین دلیل اگر بیانکونری نتایج ناامیدکننده‌ای در ابتدای آوریل کسب کند، بدون شک آینده آلگری در خطر خواهد بود.

توتو اسپورت عنوان می‌کند اخراج آلگری قبل از پایان فصل، تصمیمی دشوار و با علامت‌های سوال بسیار خواهد بود اما در عین حال، عدم اخراج او در صورت عدم کسب نتیجه دلخواه، به معنای پذیرش سرنوشت، بدون تلاش است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری