football360 logo

اعتراض نکونام جواب داد؛ کاهش قیمت بلیت بازی استقلال

15 فروردین 1403 ساعت 23:42181 نظر
باشگاه استقلال قیمت بلیت‌های دیدار این تیم با مس رفسنجان را کاهش داد.

به گزارش فوتبال 360، بلیت‌فروشی دیدار استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، دیروز (سه‌شنبه) آغاز شد که نکته مهم آن افزایش قیمت بلیت‌ها بود.

قیمت بلیت‌های روبه‌روی جایگاه، پشت دروازه‌ها و جایگاه زنان ورزشگاه آزادی به‌ترتیب از ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰، ۱۵۰ و ۷۵ هزار تومان افزایش یافته که این موضوع اعتراض هواداران استقلال را به‌دنبال داشت.

اعترض استقلالی‌ها و نکونام به قیمت‌ها

افزایش قیمت بلیت‌ها باعث نارضایتی هواداران استقلال شد و آن‌ها معتقد بودند در شرایطی که این تیم در کورس قهرمانی قرار دارد و نیازمند حضور تماشاگران است، افزایش قیمت بلیت‌ها باعث کاهش حمایت هواداران خواهد شد. این موضوع باعث شد حتی جواد نکونام هم با انتشار یک استوری از این موضوع انتقاد کند.

سرمربی استقلال در این خصوص نوشت: «نقش هواداران در نتایج امسال غير قابل انکار بوده. حال استقلال با طرفداران خوب است. آنها با حضور همیشگی و پرشور خود همواره به تیم و بازیکنان انرژی داده‌اند. در شرایطی که تیم‌های دیگر در هفته‌های منتهی به پایان لیگ، قیمت بلیت‌ها را کاهش داده یا رایگان کرده‌اند، هوادار استقلال نباید به‌خاطر گرانی بلیت از سکوهای ورزشگاه دور شود. در این وضعیت اقتصادی، هواداران استقلال را دريابيم».

استوری اعتراضی نکونام در کنار انتقادات هواداران استقلال در نهایت باعث شد قیمت بلیت‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی به ۵۰ هزار تومان برگردد تا تماشاگران بیشتری بتوانند در بازی روز شنبه این تیم مقابل مس رفسنجان حضور پیدا کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری