football360 logo

واکنش مالک خاتون بم به خبر جنجالی؛ جعفری هر تصمیمی بگیرد، احترام می‌گذاریم

17 فروردین 1403 ساعت 18:3010 نظر
مالک باشگاه خاتون بم ضمن تشریح شرایط این تیم در فصل اخیر، نسبت به خبر جدایی مرضیه جعفری از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، نماینده شهرستان بم برای سومین فصل پیاپی با نام «خاتون» در لیگ برتر فوتبال زنان حضور پیدا کرد و توانست برای سومین سال پیاپی به مقام قهرمانی برسد؛ آن‌هم در حالی‌که در طول 13 دوره قبلی، تیم شهرداری بم توانسته بود 7 قهرمانی بیاورد تا شمار قهرمانی‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان به عدد 10 برسد. همواره در طول فصل گذشته، حمایت‌های بی‌کم‌وکاست مالکان باشگاه خاتون از این تیم، زبانزد جامعه فوتبال زنان بود و حالا آن‌ها باید خود را برای حضور در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

بمی‌ها در حالی روز چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه جشن دهمین قهرمانی‌شان در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان را به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار کنند که مهم‌ترین خبر مخابره‌شده بعد از مسجل‌شدن قهرمانی این تیم، خبر احتمال جدایی مرضیه جعفری از هدایت تیم خاتون بم بود؛ آن‌هم درحالی‌که این سرمربی باتجربه که سابقه 10 قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، فعلاً واکنش رسمی به این خبر نداشته و نه تایید کرده و نه این خبر را تکذیب کرده است!

اگر از قهرمانی‌های این تیم مردم بم خوشحال شوند، برای من لذت‌بخش است

بابک اسماعیلی، مالک باشگاه خاتون بم در گفت‌وگو با «فوتبال 360» درباره فصلی که تیمش سپری کرد، توضیح داد: «واقعا فصل سخت و تلخی برای تیم ما بود. من در خارج از ایران فعالیت می‌کنم و واقعاً اگر برای لحظه‌ای مردمان بم از اتفاقات پیرامون این تیم خوشحال شوند، برای من لذت‌بخش است. آن نیمه‌شبی که خبر فوت ملیکا محمدی و مجروحیت 2 بازیکن‌مان به من رسید، واقعا نمی‌دانستم چگونه باید آن را به خانواده‌اش منتقل کنیم و واقعاً فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم».

به خودم حق دخالت در مسائل فنی را نمی‌دهم

اسماعیلی در واکنش به دخالت در مسائل فنی تیم گفت: «من شاید مدیر اقتصادی خوبی باشم اما مطمئن در زمینه مسائل فوتبالی حق دخالت به خودم نمی‌دهم و وقتی می‌بینم چرخ تیم به درستی با رهبری خانم جعفری می‌چرخد، نیاز به دخالت هم نمی‌بینم. من هر گاه خانم جعفری صلاح دانستند که با بازیکنان تیم صحبت کنم، با اجازه ایشان در جلسات حضور پیدا کردم؛ چون واقعا ایشان در فصل سختی که گذراندیم، اثبات کردند که این‌کاره هستند و وقتی تیم موفق است، نیازی به دخالت بی‌جا نیست».

برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم با مرضیه جعفری جلسه داشته باشیم

مالک باشگاه خاتون بم با اشاره به اینکه مجموع هزینه‌های تیمش با اعمال سفر خارجی پیش از شروع فصل جاری برای حضور در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا، حدود 20-15 میلیارد تومان بوده، در واکنش به خبر جدایی مرضیه جعفری گفت: «من زمانی‌که این خبر را در رسانه‌ها خواندم، با خانم جعفری مستقیماً صحبت کردم که ایشان گفتند پیشتر صحبت‌هایی شده بود اما در حال حاضر تایید نمی‌کنم. انشالله اگر خدا بخواهد ما قرار است به‌زودی برای برنامه‌ریزی جهت حضور در فصل جدید و به‌ویژه رقابت‌های آسیایی جلسه داشته باشیم».

اگر جعفری قرارداد 10 ساله داشته باشد و بخواهد برود هم او مجاز است!

بابک اسماعیلی درباره اینکه آیا باشگاه خاتون به مرضیه جعفری اجازه جدایی می‌دهد یا خیر، توضیح داد: «الان که قرارداد ایشان تمام است، اما اگر ایشان قرارداد 10 ساله هم می‌داشتند و تصمیم‌شان بر رفتن بود، بدون‌شک به عنوان شخص اول باشگاه با درخواست‌شان موافقت می‌کردم، چون مرضیه جعفری جایی که باید خودش را برای تیم شهرش اثبات کند، اثبات کرد و از خودگذشتگی‌های زیادی انجام داد. هر چند همان‌طور که گفتم فعلاً خانم جعفری چنین درخواستی نداشته‌اند».

دوست دارم فقط برای خاتون و شهر بم هزینه کنم و راه این تیم ادامه دارد

اسماعیلی درباره اینکه آیا راه خاتون بدون مرضیه جعفری هم ادامه پیدا می‌کند یا خیر، پاسخ داد: «مرضیه جعفری انسان کامل و بالغی است و به عنوان مالک باشگاه، او هر تصمیمی که بگیرد به تصمیمش احترام می‌گذارم و اگر تصمیم او بر جدایی باشد، از او دلگیر نمی‌شویم چون تیم برای اوست. تا زمانی‌که از من بخواهند برای شهر بم تیمداری کنم، سعی می‌کنم که هزینه‌های تیم را بپردازم، هر چند که شرایط اقتصادی دشوار است اما در این مقطع، برنامه‌ای برای تیمداری در شهرهای دیگر ندارم و صرفاً در بم انشالله تیم خاتون به کارش ادامه خواهد داد».

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری