football360 logo

جواد نکونام؛ بهترین سرمربی بهمن و اسفند 1402

24 فروردین 1403 ساعت 15:30163 نظر
سرمربی آبی‌پوشان پایتخت از نگاه «فوتبال 360» به عنوان بهترین سرمربی بهمن و اسفند 1402 انتخاب شد.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی در فروردین‌ماه فعالیت خود را از سرگرفته که پیش از شروع سال 1403، تیم‌های لیگ برتری رقابت جذابی را در بهمن‌ماه و اسفندماه تا پیش از آغاز فیفادی ماه مارچ با یکدیگر داشتند. با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا و فشردگی رقابت‌های لیگ برتر در اوایل اسفندماه و برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، تصمیم بر این شد تا برترین چهره‌های لیگ در ماه‌های بهمن و اسفند باهم مشخص و معرفی شوند که امروز (جمعه) رسماً از 3 چهره برتر این 2 ماه رونمایی شد.

مهرداد عبدی توانست با ثبت سوپرگل به شمس‌آذر قزوین، عنوان برترین گل ماه‌های بهمن و اسفند 1402 را از نگاه فوتبال 360 دریافت کند و براساس نمرات به‌ثبت رسیده، مهدی ترابی به عنوان بهترین بازیکن این 2 ماه انتخاب شد. همچنین در بخش بهترین سرمربی هم جواد نکونام که در ماه‌های مهر و آبان هم به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شده بود، بار دیگر توانست این عنوان ویژه را از آن خود کند و به اولین سرمربی شاغل در لیگ بیست‌وسوم تبدیل شد که برای دومین‌بار به عنوان برترین سرمربی ماه انتخاب می‌شود.

نکونام با شکست‌ناپذیری به عنوان بهترین سرمربی ماه رسید

آبی‌پوشان پایتخت با هدایت جواد نکونام در تنها مسابقه‌شان در بهمن‌ماه موفق شدند بردی یک‌گله را برابر صنعت‌نفت آبادان به‌دست آورند و بعد از آن، استقلالی‌ها در نخستین دیدارشان در بهمن‌ماه موفق شدند در انزلی برابر ملوان امتیاز کسب کنند. شاهکار شاگردان نکونام در دوئل با سپاهان اصفهان بود که آن‌ها توانستند در خانه یک بر صفر را برابر حریف اصفهانی به‌دست آورند و در ادامه فعالیت استقلال در لیگ بیست‌وسوم، آبی‌ها موفق شدند در 2 بازی پیاپی بیرون از خانه به پیروزی برسند و در داربی پایتخت هم شکست‌ناپذیر بودند. 

استقلالی‌ها ابتدا توانستند در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم‌نام خوزستانی خود برنده شوند و بعد از آنکه در آخرین بازی خانگی‌شان در سال 1402 برابر پرسپولیس در داربی پایتخت به تساوی بدون گل رضایت دادند، آن‌ها آخرین مسابقه‌شان در سال 1402 را در تهران و به میزبانی تیم هوادار انجام دادند و توانستند بردی یک‌گله را به‌دست آورند تا جواد نکونام با کسب 4 برد و 2 تساوی و تمدید روند شکست‌ناپذیری خود و تیمش در رقابت‌های لیگ برتر عنوان برترین سرمربی ماه‌های بهمن و اسفند 1402 را از آن خود کند.

مطالب بیشتر:

مهرداد عبدی؛ زننده بهترین گل بهمن و اسفند ۱۴۰۲

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری