football360 logo

صحبت‌های پورموسوی و کمالوند پس از داربی؛ تیم‌های خوزستانی باید از هم حمایت کنند!

24 فروردین 1403 ساعت 21:153 نظر
سیروس پورموسوی و فراز کمالوند پس از دیدار استقلال خوزستان - صنعت‌نفت آبادان درباره بازی صحبت کردند.

به گزارش فوتبال 360، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، امروز (جمعه) استقلال خوزستان میزبان صنعت‌نفت آبادان بود که این بازی در پایان با برتری 2 بر یک شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید. با این نتیجه استقلال خوزستان 19 امتیازی شد و بالاتر از نفت آبادان و نساجی 16 امتیازی از منطقه خطر بیرون آمد.

سیروس پورموسوی و فراز کمالوند، سرمربیان 2 تیم پس از بازی درباره این دیدار صحبت کردند.

تساوی خودزنی بود!

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان پس از برد تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: «از هواداران نفت عذرخواهی می‌کنم. از بازیکنانم خواستم از هواداران حریف عذرخواهی کنند. هواداران نیاز فوتبال خوزستان هستند و جایی که مسئولان خواب هستند، هواداران باید حمایت کنند. یک بازی سخت و مهم بردیم و تساوی خودزنی بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند. امیدوارم شرایط تیم‌های خوزستانی بهتر شود و حیف هستند. حمایت هواداران می‌تواند خیلی به سه تیم خوزستانی کمک کند».

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی درباره خریدهای خوب این تیم در نیم‌فصل، گفت: «جا دارد از جو بسیار صمیمی و فنی که فرشاد بختیاری‌زاده مربی دروازه‌بانان ما برای دروازه‌بان‌های تیم ایجاد کرده است، تشکر کنم. ما در تیممان گلر یک، دو یا سه نداریم و با توجه به شرایط بازی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنیم. امروز هم با توجه به شناختی که فرزین گروسیان از صنعت‌نفت آبادان داشت، درون دروازه ایستاد و خدا را شکر از عملکرد او راضی هستیم».

پورموسوی در پاسخ به سوالی درباره احساسش از تقابل با تیم سابق خود گفت: «رنگ رخسارم کاملاً مشخص است. من بعد از دو بردی که در لیگ برتر داشتیم، دور زمین را طی کردم اما امروز چنین کاری انجام ندادم. تیم‌های خوزستانی باید از هم حمایت کنند و اگر امروز خوشحالم فقط به خاطر کسب برد است چون اگر این بازی مساوی می‌شد هر دو تیم ضربه می‌خوردند. هواداران سال گذشته از صنعت‌نفت حمایت کردند و این تیم در لیگ ماند و امیدوارم دوباره حمایت شود و تیم‌های خوزستانی در لیگ بمانند. در نیم‌فصل اول نتایج خیلی بدی گرفتیم اما هواداران استقلال خوزستان از من حمایت کردند. به هر حال امیدوارم شرایط تیم‌های خوزستانی بهتر شود زیرا حیف است از سهمیه فوتبال خوزستان حذف شود. در حال حاضر سه تیم در لیگ برتر داریم ولی کسی به ما اهمیت نمی‌دهد. در حال حاضر حمایت هواداران از مسائل فنی بیشتر می‌تواند به کمک ما، صنعت‌نفت آبادان و فولاد بیاید».

تا آخرین لحظه می‌جنگیم

فراز کمالوند، سرمربی صنعت‌نفت پس از شکست تیمش گفت: «بازی کیفیت خوبی داشت. شروع خوبی نداشتیم اما هر چه پیش رفتیم، بهتر شدیم و قانون نانوشته می‌گوبد گل نزنی، گل می‌خوری. به هر حال تمام توان‌مان را برای حفظ تیم می‌گذاریم اما یک‌سری مشکلات مثل یارگیری داریم که قبلا انجام شده بود. اگر تیم بهتر تقویت می‌شد شرایط بهتر می‌شد، مثل شرایط استقلال.  باید با همین بضاعت ادامه دهیم و بازهم می‌گویم نیاز به معجزه است و ناامید نمی‌شویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که صنعت‌نفت در لیگ برتر بماند اما یک‌سری واقعیت‌ها وجود دارد؛ ما در نیم فصل ۴ هافبک گرفته‌ایم ولی دروازه‌بان و گلر جذب نکرده‌ایم و همین‌ها روی روند کار تاثیرگذار است اما از بازیکنانم حمایت می‌کنم و مهم این است که آن‌ها با تمام توان کار می‌کنند. بازیکنان ما ضعیف نیستند اما در یک سری از پست‌ها محدودیت داریم و دستمان بسته است و وقتی بازیکن خسته یا مصدوم شود، جایگزینی برای او نداریم. روزی که من آمدم صنعت‌نفت در انتهای جدول قرار داشت و بازی‌های سبکمان در ۱۰ بازی ابتدایی‌مان بود اما ناامید نیستیم و آنچه مهم است، این است که مردم هم می‌دانند که ما تا آخرین لحظه با تمام توان می‌جنگیم و مابقی آن دست خدا است و هرچه مقدر کند راضی به رضای او هستیم».

کمالوند در واکنش به سوالی درباره شادی گل بازیکن استقلال خوزستان که منجر به دلخوری هواداران صنعت‌نفت آبادان شد، گفت: «من متوجه این موضوع نشدم اما جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم. صنعت‌نفت باید تیمی داشته باشد که این روزها برای سهمیه بجنگد نه برای نیفتادن زیرا ما هوادارانی داریم که بی‌نظیر هستند. اگر توانستیم تیم را نگه داریم برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیقی انجام می‌دهیم که چنین مشکلاتی ایجاد نشود».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری