football360 logo

پیولی: آینده‌ام انتهای فصل تعیین خواهد شد؛ برای هواداران، سعی می‌کنیم داربی را ببریم

26 فروردین 1403 ساعت 23:044 نظر
استفانو پیولی عنوان کرد تیم از استعداد خوبی برخوردار است.

به گزارش فوتبال 360، میلان در مصاف با ساسولو به تساوی ۳ بر ۳  دست یافت. استفانو پیولی در مصاحبه خود عنوان کرد ۲ بازی بعدی می‌تواند آینده او را در میلان تعیین کند. او همچنین به رافائل لیائو هشدار داد باید یاد بگیرد با فشار کنار بیاید. 

به اندازه کافی شجاع بودیم

پیولی در مصاحبه خود گفت: «ناهماهنگی در هنگام دریافت گل بد بود. به اندازه کافی شجاعت داشتیم. همه کار انجام دادیم. ۳ گل زدیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم و من فکر می‌کنم اگر امروز ۵ یا ۶ گل می‌زدیم، هیچ کس نمی‌توانست شکایت کند. من هیچ شکی در روحیه یا شخصیت این تیم نداشتم. هدف ما اکنون این است که فصل را به خوبی به پایان برسانیم و  در رتبه دوم قرار بگیریم. یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به علاوه بازی‌های مقابل اینتر و یوونتوس را پیش رو داریم. در مسابقات بعدی به سطوحی از عملکرد، تمرکز و کیفیتی بسیار بالاتر از آنچه امروز نشان دادیم، نیاز داریم.»

پاسخ به انتقاد 

رافائل لیائو امروز با به ثمر رساندن یک گل با یک حرکت انفرادی دیدنی به شوخی‌ها و انتقادات دریافتی پس از لیگ اروپا واکنش نشان داد.

پیولی در ادامه سخنان خود درباره این موضوع گفت: «لیائو باید یاد بگیرد با فشار و انتظارات کنار بیاید‌زیرا طبیعی است از بازیکنی با کیفیت و استعداد او، بیشتر از دیگران انتظار داشته باشیم. البته همانطور که گاهی اوقات در تعریف و تمجید زیاده روی می‌شود، در انتقاد جنبه اعتدال رعایت نمی‌شود. او باید بداند در طول دوران حرفه‌ای همیشه همین‌طور خواهد بود.

فکر می‌کنم باید آن‌طور که خودمان می‌دانیم، بازی کنیم و این می‌تواند برای شکست دادن رم کافی باشد. بعید می‌دانم به چیز خارق العاده‌ای نیاز داشته باشیم.

این تیم استعداد و کیفیت خوبی دارد. بنابراین اولویت کار یک مربی این است که مطمئن شود تیم ایده‌های روشنی در مورد کارهای پیش‌رو داشته باشد. همیشه سعی می‌کنیم بازیکنان را در بهترین موقعیت‌ها برای دفاع و حمله قرار دهیم. من امروز اشتباهاتی را دیدم‌اما این نگرش اشکالی نداشت و نمی‌توانم بگویم حواسمان به مسائل دیگر نبود.»

در مورد پیولی عنوان می‌شود ۲ مسابقه بعدی، آینده او را تعیین می‌کند. او گفت: «این چیزی را برای من تغییر نمی‌دهد زیرا بازی بعدی همیشه برایم مهم است و به بهترین شکل ممکن آماده خواهم بود. آینده‌ام در پایان فصل مشخص خواهد شد. در تمام دوران حضورم در میلان همینطور بوده است.»

پیولی درباره داربی میلان گفت: «اینتر این فصل اسکودتو را خواهد برد، ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد تا داربی را ببریم. این برای خوشحال کردن هواداران و قطعی شدن رتبه دوم است. آماده‌ایم و همه تلاش خود را خواهیم کرد. میلان تیم جوانی است و ما هرگز دست از کار و رشد نمی‌‌کشیم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری