football360 logo

سیمئونه: به بهترین شکل رقابت کردیم/ ترزیچ: در دور بعد شانس بیشتری داریم!

29 فروردین 1403 ساعت 04:1219 نظر
دیگو سیمئونه و ادن ترزیچ درباره بازی سخن گفتند.

به گزارش فوتبال 360، دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۴ بر ۲  دورتموند در برابر اتلتیکومادرید در بازی برگشت و برتری ۵ بر ۴  این تیم در مجموع ۲ مسابقه رفت و برگشت ادامه یافت. در این بازی ابتدا تیم میزبان توسط برانت و ماتسن از اتلتیکومادرید پیش افتاد اما پس از آن اتلتیکومادرید با گل به خودی هوملس و  کورآ به رقابت برگشت. در نهایت، دورتموند توسط فولکروگ و سابیتزر موفق شد ۲ بار دیگر دروازه حریف را باز کند و این تیم در نهایت با مجموع برتری ۵ بر چهار به دور بعد راه یافت. 

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید و ادن ترزیچ سرمربی دورتموند‌ در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفتند.

باید به فکر لالیگا باشیم 

سیمئونه در مصاحبه خود گفت: «باید به حریف تبریک بگویم، این را بدانید به بهترین شکل ممکن رقابت کردیم اما حالا باید به فکر لالیگا باشیم. در هر ۲ بازی موقعیت‌هایی داشتیم. البته بازی رفت می‌توانست با نتیجه بهتری برای ما رقم بخورد. در این بازی هم مهمترین موقعیت مسابقه در ابتدا برای موراتا به دست آمد، در ادامه فرصت‌های دیگری شکل گرفت اما حریف، قدرتمند بود و ما در دفاع و حمله قدرت لازم را نداشتیم.»

سیمئونه در ادامه سخنان خود درباره هواداران تیم گفت: «به آن‌ها که این مسیر را برای حمایت از تیم طی کرده‌اند اما نتیجه مد نظر را برایشان به دست نیاورده‌ایم، چه چیزی بگویم؟ می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و به دور بعد راه پیدا کنیم اما به طور کلی تیم حریف از ما بهتر بود.»

خیلی خوشحالم

ترزیچ در مصاحبه خود گفت: «خیلی خوشحالم و به تیم بسیار افتخار میکنم. تصور می‌کنم در هر ۲ بازی در نیم ساعت اول نمایش ضعیفی داشتیم اما در نیمه دوم از  وقتی گل زدیم، توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.»

او درباره رویارویی با پاری سن ژرمن در نیمه‌نهایی گفت: «ما پیش از این ۲ بار در مرحله گروهی با پاریس بازی کرده‌ایم. بازی اول در زمین حریف را به هیچ وجه دوست نداشتم اما در بازی برگشت همه چیز بهتر بود. شانس بیشتری برای پیروزی داریم. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری