football360 logo

تاکتیک عجیب ژوزه مورایس؛ فرار از پاسخ با رمز‌ «موهایم بلند است!»

29 فروردین 1403 ساعت 10:4532 نظر
سرمربی سپاهان علاقه‌ای به پاسخگویی در مورد نتایج ضعیف سپاهان ندارد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، سپاهان در لیگ بیست‌وسوم طوری بسته شد که بسیاری از اهالی فوتبال فکر می‌کردند این تیم شانس اول قهرمانی است اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و حالا اوضاع زردپوشان اصفهانی اصلا خوب نیست. ژوزه مورایس هم در هفته‌های اخیر ترجیح داده پاسخی به انتقادات ندهد و کار خود را دنبال کند. مشخص نیست سرمربی پرتغالی تا چه زمانی قصد دارد سکوت کند و جواب سوال‌های ایجاد شده را ندهد اما روند سپاهان هم به شکلی نیست که کسی به بهبود آن امید داشته باشد و باید قبول کرد زردپوشان از کورس قهرمانی خارج شده‌اند.

شروع یک فاجعه

سپاهان پیش از بازی با آلومینیوم اراک هم باخت در لیگ برتر را برابر ملوان تجربه کرده بود اما تیم مجتبی حسینی، آغاز کننده بحران برای شاگردان ژوزه مورایس بود. سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر اراکی‌ها با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و پس از آن به ترتیب برابر شمس‌آذر قزوین، الهلال عربستان، استقلال تهران و پیکان تهران بازنده از زمین خارج شد. سپاهان پس از این پنج شکست، برابر فولاد و گل‌گهر به پیروزی رسید اما باز هم به تنظیمات کارخانه برگشت و تساوی برابر تراکتور و نساجی و شکست مقابل نفت آبادان، رسما آن‌ها را از کورس قهرمانی خارج کرد.

فرار از پاسخگویی

ژوزه مورایس به عنوان مرد اول نیمکت سپاهان، مسئولیت پاسخگویی به انتقادات را برعهده دارد. در تمام لیگ‌های برتر فوتبال جهان، فردی که برابر خبرنگاران قرار می‌گیرد و در مورد مسائل فنی صحبت می‌کند سرمربی تیم است اما مورایس علاقه‌ ندارد به این موضوعات بپردازد و هر بار با ترفند‌های خاص خود از پاسخ دادن به ابهامات فرار می‌کند.

سایر بازی‌های سپاهان را کنار می‌گذاریم، تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد باید برابر نفت آبادان قعر جدولی و پیکانی که برای سایر مدعیان مشکل‌ساز نبوده، شکست بخورد؟ سپاهان دقیقا همان تیم کهکشانی لیگ برتر است اما نتایج اخیر در حد جرقه‌ای در وسط منظومه شمسی است.

کافی است نگاهی به نشست خبری روز گذشته ژوزه مورایس داشته باشید؛ سرمربی پرتغالی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی رخ داده که از تیم او انتقاد می‌شود و البته ضعیف هم نتیجه می گیرد، گفت: «شاید به خاطر اینکه امسال موهایم بلند است».

ژوزه مورایس علاقه‌ای ندارد در مورد انتقادات مطرح شده صحبت کند و مشخص نیست سرنوشت سپاهان در لیگ بیست‌وسوم چگونه رقم خواهد خورد. ظاهرا فقط در صورتی شاهد جدایی مورایس خواهیم بود که خودش قصد رفتن داشته باشد و در غیر این صورت، زردپوشان اصفهانی باید غرامت سنگینی پرداخت کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری