football360 logo

واکنش مورایس به تشویق نویدکیا؛ روزی هم نام مرا صدا خواهید زد که اینجا نیستم!

29 فروردین 1403 ساعت 20:3033 نظر
سرمربی سپاهان بعد از کسب پیروزی در داربی اصفهان نسبت به شعارهای جنجالی سر داده شده واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان موفق شد داربی اصفهان را به سود خود به پایان ببرد و با گلزنی شهریار مغانلو، طلایی‌پوشان توانستند 3 امتیاز جدال امروز را از آن خود کنند تا با یک پله صعود در جدول رده‌بندی به جایگاه سوم بروند و فاصله‌شان با صدر جدول به 8 امتیاز کاهش پیدا کند. برد امروز سپاهانی‌ها در حالی به‌دست آمد که در نیمه دوم شعارهای تندی علیه کادرفنی و مدیران باشگاه اصفهانی از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه سر داده شد.

ژوزه مورایس که نشان داده با وجود فرازوفرودهای به‌وجود آمده در تیم سپاهان و روند نتیجه‌گیری پرنوسان این تیم، تصمیمی برای کناره‌گیری از سمت خود ندارد، بعد از کسب 3 امتیاز در جدال با ذوب‌آهن و صعود تیمش به رتبه سوم، در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مقابل خبرنگاران نشست تا به سوالات آن‌ها پاسخ بدهد. مورایس در کنار توضیح درباره عملکرد فنی طلایی‌پوشان در مسابقه امروز، نسبت به شعارهای سر داده شده علیه خودش و تشویق محرم نویدکیا هم واکنش نشان داد و در این‌باره توضیحات جالب‌توجهی را ارائه کرد.

لیاقت این پیروزی را داشتیم

مورایس در بخش آغازین صحبت‌های خود با اشاره به پیروزی به‌دست آمده در داربی اصفهان در جدالی دشوار برابر ذوب‌آهن گفت: «بازی ساده‌ای نبود. بالاخره در این بازی از خودمان ثبات نشان دادیم. ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل خود بر بازی و اتفاقاتی که در دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم. در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن را داشتیم».

حتی وقتی ببرید، افرادی هستند که علیه شما هستند!

سرمربی طلایی‌پوشان اشاره‌ای هم به مشکلات تیم کرد و همچنین نسبت به حضور تماشاگران در ورزشگاه واکنش نشان داد و گفت: «به عنوان یک سازمان‌ حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بربیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را ارائه دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری داشته باشیم اما باز هم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. به هر حال حتی چهره من هم موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود. از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است. به هر حال، حتی وقتی ببرید، افرادی هستند که علیه شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم».

برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم!

ژوزه مورایس درباره شعارهای سر داده شده علیه خود و تشویق محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان توضیح داد: «فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌‌بار در این باشگاه باشد اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی‌که مربی دیگری روی نیمکت است. نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است. در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم. با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه قائل باشیم».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری