football360 logo

اتفاق جالب‌توجه در داربی کوچک تهران؛ حضور پرشور استقلالی‌ها!

29 فروردین 1403 ساعت 13:1588 نظر
پیکان و هوادار در حالی به مصاف هم می‌روند که نام چند بازیکن نام‌آشنا که سابقه حضور در استقلال را دارند، در فهرست دو تیم به چشم می‌خورد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پیکان و هوادار در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. هدایت پیکان را رضا عنایتی برعهده دارد که یک استقلالی محسوب می‌شود و باید برابر مسعود شجاعی که این چند هفته خوب نتیجه گرفته است، قرار بگیرد. هوادار و پیکان هر دو ۲۴ امتیازی هستند و 3 امتیاز این دیدار اهمیت بالایی دارد. یکی از نکات مهم این دیدار حضور پرشور استقلالی‌ها در ترکیب دو تیم است که باعث شده تا داربی کوچک تهران از حساسیت مضاعفی برخوردار شود.

هوادار‌ به رنگ آبی

هوادار‌ در چند سال اخیر بازیکنان استقلالی زیادی داشته و حتی حضور سرمربیان استقلالی را هم تجربه کرده است. ساکت الهامی و محمود فکری دو سرمربی سابق هوادار هستند که هر دو سابقه حضور در کادر فنی استقلال را دارند.

هوادار در ترکیب کنونی خود بابک مرادی، امین قاسمی‌نژاد و داریوش شجاعیان را دارد که هر سه بازیکن، سابقه پوشیدن پیراهن آبی را در کارنامه خود دارند. داریوش در چند هفته اخیر اوج گرفته است و از مهره‌های موثر هوادار به‌شمار می‌آید. بابک مرادی و امین قاسمی‌نژاد هم عملکرد خوبی در لیگ بیست‌وسوم‌ داشته‌اند و خلاصه جمع استقلالی‌ها در هوادار جمع است.

خاطره‌انگیز برای استقلالی‌ها

پیکان هم مانند هوادار در لیگ بیست‌‌وسوم بازیکنان استقلالی زیادی دارد. هدایت پیکان را در مقطع کنونی فصل رضا عنایتی برعهده دارد که یک استقلالی دو آتیشه محسوب می‌شود. فرشید اسماعیلی، علی قربانی و مجتبی حقدوست هم سه بازیکن پیکان با سابقه بازی در استقلال هستند.

فرشید اسماعیلی سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از بازیکنان مهم آبی‌ها بود که در دربی هم گلزنی کرد و البته در دربی دیگر هم یک پنالتی ماندگار را از دست داد. علی قربانی هم مانند اسماعیلی در دربی سابقه بازی و گلزنی دارد. محمد ناصری دروازه‌بان کنونی پیکان هم سابقه حضور در تمرینات تیم استقلال را در کارنامه‌اش دارد اما او هیچ‌گاه فرصت بازی برای آبی‌پوشان پایتخت را به‌دست نیاورد. همچنین محمدحسین فلاح که یکی از مهره‌های کلیدی این فصل پیکان محسوب می‌شود، یکی دیگر از استقلالی‌های سابق حاضر در اردوی تیم پیکان است که احتمالاً در ترکیب اصلی خودروسازان برابر هوادار قرار خواهد گرفت. دیدار هوادار و پیکان مصافی کاملا استقلالی است و باید دید برنده داربی کوچک تهران کدام تیم خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری