football360 logo

خمس حرف‌های مدیران تراکتور را تایید کرد؛ خودم خواستم بروم

29 فروردین 1403 ساعت 18:0020 نظر
سرمربی سابق تراکتور تبریز در اولین مصاحبه‌اش بعد از قطع همکاری با سرخ‌پوشان، درباره چرایی این مسئله توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور تبریز در هفته‌ای که گذشت در کادرفنی‌اش به سراغ تغییر و تحولات رفت و بعد از رایزنی‌ها و مذاکرات انجام شده، پاکو خمس از هدایت سرخ‌پوشان تبریز کنار کشید. در حالی‌که تصور می‌شد بعد از شکست 4گله در خانه مقابل ذوب‌آهن، رویکرد مدیران باشگاه تبریزی مبنی بر برکناری خمس باشد اما آن‌ها به سراغ حمایت از سرمربی تیم‌شان رفتند و خواهان ادامه همکاری با پاکو خمس شدند اما در نقطه مقابل، سرمربی اسپانیایی تراکتوری‌ها به دلیل غیرفوتبالی درخواست جدایی‌اش از تیم تراکتور را مطرح و بر تصمیم خود پافشاری کرد.

مدیران باشگاه تراکتور برای جلب رضایت پاکو خمس تلاش زیادی انجام دادند اما سرمربی اسپانیایی نظر خود را تغییر نداد و سرانجام، قطع همکاری طرفین شکل گرفت و حالا قرار است در دیدار پیش‌رو سرخ‌پوشان تبریزی که روز جمعه در قائمشهر مقابل نساجی خواهد بود، محمد نصرتی در کسوت سرمربی موقت روی نیمکت تراکتور حضور پیدا کند؛ هر چند که قرار است امشب جلسه هیات‌مدیره برگزار شود و تصمیم‌گیری نهایی درباره انتخاب جانشین رسمی پاکو خمس انجام شود که گویا نظر مالک باشگاه بر همکاری دوباره با قربان بردیف است.

جدایی از تراکتور درخواست خانواده‌ام بود

پاکو خمس بعد از آنکه تبریز را به مقصد ترکیه و سپس کشور اسپانیا ترک کرد، به سراغ انجام مصاحبه با نشریه مارکا رفته و در صحبت‌هایش نسبت به چرایی جدایی ناگهانی‌اش از تراکتور پاسخ داده است. خمس که جدی‌ترین گزینه هدایت دپورتیوو لاکرونیا محسوب می‌شود، درباره قطع همکاری با تراکتور، مسائل غیرفوتبالی را مطرح و توضیح داده که درخواست پایان همکاری از سوی او ارسال شده و به‌واسطه درخواست‌های اعضای خانواده و به‌ویژه دخترانش، سرمربی اسپانیایی راه چاره‌ای جز قطع همکاری با تراکتور نداشته است.

خمس دوران حضور 15 ماهه‌اش در فوتبال ایران را شبیه به یک فیلم توصیف کرده است. جالب آنکه سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور در صحبت‌های خود به‌شدت از عملکرد مدیران باشگاه تبریزی تمجید کرده و با اشاره به امکانات ارائه شده از سوی مسئولان باشگاه تراکتور توضیح داده که شرایط کار کردن در تیم تراکتور بسیار راحت بود؛ چرا که مدیران باشگاه امکانات موردنیاز را کاملاً فراهم کرده بودند اما او با اشاره به شرایط به‌وجود آمده در کشور ایران طی روزهای گذشته، مسائل و اتفاقات غیرفوتبالی را دلیل جدایی‌اش از تراکتور عنوان کرده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری