football360 logo

کلوپ: برای پیروزی می‌آییم؛ جبران ۳ گل دشوار است

29 فروردین 1403 ساعت 23:3422 نظر
یورگن کلوپ عنوان کرد جبران ۳ گل دشوار است.

به گزارش فوتبال 360، لیورپول روز پنجشنبه در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آتالانتا خواهد رفت. بازی دور رفت با برتری ۳  بر صفر آتالانتا به پایان رسید. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه خود درباره مسائل مختلف سخن گفت. او عنوان کرد مصدوم جدیدی در تیم وجود ندارد و همچنین از  دشواری بازی حرف زد‌

مصدوم نداریم 

کلوپ در مصاحبه خود گفت: «نگرانی بابت مصدومیت جدید در تیم وجود ندارد. انتظار می‌رود کانر بردلی، مدافع راست پس از کشیدگی رباط مچ پا مقابل کریستال پالاس، در ابتدای ماه می به تمرینات بازگردد.»

او در ادامه سخنان خود درباره بازگشت در بازی برگشت گفت: «جبران ۳ گل کار دشواری خواهد بود اما اگر عملکرد بهتری ارائه کنیم، صعود امکان پذیر است.»

او درباره اشتباهاتی که در بازی رفت رخ داد، گفت: «از دست دادن توپ در لحظات کلیدی و بازی بی‌نظم موجب شکست ما شد. اگر می‌خواهید بازی را ببرید، بهتر است گل نخورید و این بخش بزرگی از مدیریت بازی محسوب می‌شود.فقط به یک دلیل اینجا هستیم و آن پیروزی است.»

بازگشت عالی

کلوپ پیش از بازگشت لیورپول در برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2020 به بازیکنان گفت: «اگر هم قرار است شکست بخوریم، بیایید به زیباترین شکل شکست بخوریم.» لیورپول در آن دیدار بازگشت باشکوهی رقم زد و به دور بعد راه یافت. او  اکنون هم امیدوار است این کار را تکرار کنند. با این وجود بازیکنان قدرتمندی از جمله جانلوکا اسکاماکا در تیم حریف، کار را دشوار کرده‌اند. 

کلوپ درباره اسکاماکا، مهاجم ایتالیایی که ۲ بار مقابل قرمزها گلزنی کرد، گفت: «او در مقابل ما استثنایی بود اما ما هم کار را برای او دشوار نکردیم. بنابراین تلاش خواهیم کرد این بار برایش مشکل ساز شویم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری