football360 logo

موضع‌گیری تند کمالوند علیه تیمش؛ خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

30 فروردین 1403 ساعت 22:1569 نظر
سرمربی صنعت‌نفت آبادان به شدت علیه عملکرد فنی زردپوشان موضع گرفت و از نمایش شاگردان خود گلایه کرد.

به گزارش فوتبال 360، صنعت‌نفت آبادان امشب در دیداری خانگی پذیرای پرسپولیس تهران بود که شاگردان فراز کمالوند نتوانستند عملکرد درخشان خود دیدار خانگی برابر سپاهان را برابر پرسپولیس ارائه کنند و با پذیرش شکست 3گله قعرنشین لیگ بیست‌وسوم باقی ماندند و فاصله‌شان با منطقه امن جدول به 4 امتیاز رسید تا بیش از پیش در آستانه سقوط به لیگ آزادگان قرار گیرند. نکته مهم مسابقه امشب، عملکرد ضعیف زردپوشان در فاز تهاجمی بود که به جز لرزش تیرک دروازه در لحظات پایانی مسابقه، شاگردان کمالوند نتوانستند موقعیت جدی‌ای روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

فراز کمالوند، سرمربی صنعت‌نفت آبادان که امشب از عملکرد فنی شاگردان خود رضایت نداشت، بعد از پایان مسابقه در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان حضور پیدا کرد و در حالی رودرروی خبرنگاران نشست که به شدت از عملکرد شاگردانش در نبرد با سرخ‌پوشان پایتخت گله‌مند بود و اظهارات تندی را علیه نمایش صنعت‌نفت در جدال امشب مطرح کرد. البته که کمالوند با اشاره به اینکه تیمش تا لحظه آخر برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، نسبت به مسیر پیش‌روی زردپوشان تا پایان فصل توضیحاتی را ارائه کرد.

نمی‌توانم درباره داوری حرف بزنم اما ...

سرمربی صنعت‌نفت درباره عملکرد تیمش در جدال با پرسپولیس گفت: «با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. یک صحنه روی گل اول اتفاق افتاد. ما اعتراضی نمی‌کنیم و از راه مطلوب فدراسیون فوتبال نامه می‌دهیم، ولی وقتی جلوی پرسپولیس یک بر صفر عقب می‌افتید با این بازیکنانی که دارد،‌ مجبور هستید سازمان بازی را عوض کنید و جلو بیایید و آن وقت با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید. بچه‌ها امروز بازی خوبی انجام ندادند».

بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف باشند و چه قوی، جایگزینی ندارند!

کمالوند با اشاره به مشکل فهرست صنعت‌نفت توضیح داد: «تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن هم این است که تعدادی از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی، جایگزینی ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم اما مثلاً الان پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند، چه کنیم؟ امیر پناهی سه بازی است که اشتباه می‌کند، چه کار باید کنیم، چاره چیست؟ این‌ها مشکل تیم است اما اصلاً‌ ناامید نیستم. از فردا مجدداً به کارمان می‌پردازیم. تا روز آخر بازی با تراکتور مصمم به کارم ادامه می‌دهم و بعد از آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارم».

با تمام وجود شرمنده مردم آبادان هستم

فراز کمالوند با موضع‌گیری تند علیه عملکرد تیمش گفت: «دلم نه برای خودم می‌سوزد نه بازیکنان؛ خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک بر سر ما با این فوتبالی که برای مردم آبادان بازی می‌کنیم. من فقط می‌توانم همین را بگویم. با تمام وجود شرمنده این مردم هستم. الان هیچ کاری نمی‌توان کرد. فقط باید این شش بازی را از لحاظ روحی و روانی بالا برد و به خدا توکل کنیم. امروز که زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید‌، امکان دارد در بازی‌های بعد شرایط بهتر شود. باید در این بازی‌ها بجنگیم. الان فقط یک راه داریم همه با هم، فقط باید بجنگیم».

تا آخر لحظه می‌جنگم و پا پس نمی‌کشم

سرمربی زردپوشان با اشاره دوباره به مشکلات فهرست صنعت‌نفت توضیح داد: «اینکه کیفیت بچه‌ها کم است یا زیاد الان نمی‌شود کاری کرد. من تا آخرین لحظه می‌جنگم؛ خدا کند فقط تا بازی آخر سالم بمانیم. پا پس نمی‌کشم و تمام تلاشم را می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردم هستیم. خاک عالم بر سر ما که در زمین خودمان اینطور بازی را واگذار کردیم». کمالوند درباره مشکوک بودن گل اول پرسپولیس گفت: «به خاطر اینکه فدراسیون فوتبال ممنوع کرده من حرفی نمی‌زنم؛ اما خواهش می‌کنم بازی را ببینند و اگر اتفاقی افتاده سریعاً واکنش نشان دهند».

وقتی نمی‌توانم در مورد جریان بازی صحبت کنیم اصلاً چرا کنفرانس می‌گذاریم؟

کمالوند در واکنش به اینکه آیا تمرینات صنعت‌نفت با توجه به تعطیلی 12 روزه بازی‌های این تیم، تعطیل خواهد شد، پاسخ داد: «خیر؛ از فردا، صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. اشکالی ندارد؛ به جای کسی که اشتباه می‌کند هم من عذرخواهی می‌کنم». فراز کمالوند با تایید صحبت‌های یکی از خبرنکاران درباره منع‌شدن از صحبت‌های مهم با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ گفت: «کاملاً درست می‌گویید. اجازه هیچ چیزی نداریم؛ نه بیانیه نه صحبت. سؤال من این است که چرا اصلاً کنفرانس برگزار می‌کنیم؟ وقتی نمی‌توانم در مورد جریان بازی صحبت کنیم اصلاً چرا کنفرانس می‌گذاریم؟»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری