football360 logo

آرتتا: تصور می‌کردم کیفیت رسیدن به نیمه‌نهایی را داریم/ توخل: بازی مثل شطرنج بود

30 فروردین 1403 ساعت 02:1941 نظر
میکل آرتتا و توماس توخل درباره بازی سخن گفتند.

به گزارش فوتبال 360، دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری تیم بایرن مونیخ در برابر آرسنال ادامه یافت. دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسیده بود و بایرنوبا گل کیمیش با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و به دور بعد راه یافت. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ در مصاحبه درباره بازی سخن گفتند. میکل آرتتا عنوان کرد با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنانش افتخار می‌کند و توخل از راهیابی به دور بعد و رویارویی با رئال مادرید ابراز خشنودی کرد. 

ناامید هستم 

آرتتا در مصاحبه خود گفت: «از نتیجه به دست آمده ناراحت و ناامید هستم. نمی‌توانم کلمات مناسبی برای توصیف حسم پیدا کنم. در بازی اول ۲ گل بد دریافت کردیم و به اینجا آمدیم. با این وجود به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ خصوص در نیمه اول نمایش قابل قبولی داشتیم. باید از این لحظه عبور کنیم. اکنون زمان حمایت است. بازیکنان تیم را تا این مرحله رسانده‌اند. برتری در برابر بایرن مونیخ کار ساده‌ای نیست.»

او در ادامه سخنان خود درباره ادامه بازی‌های آرسنال در فصل گفت: «آنچه که در پیش داریم زیباست. ۶ بازی باقی مانده و  امتیاز از منچسترسیتی عقب هستیم. باید این درد را پشت سر بگذاریم و بار دیگر برخیزیم. بازی‌های دشواری در پیش داریم. 

ما سال‌ها در این موقعیت نبودیم. می‌خواستیم همه چیز فوق‌العاده انجام شود و تصور می‌کردم کیفیت لازم برای رسیدن به نیمه‌نهایی را داریم. با این وجود موفق به صعود نشدیم.»

آرسنال بسیار قوی است 

توخل در مصاحبه خود گفت: «نیمه اول همانند یک شطرنج بود و هیچ کس دوست نداشت مهره خود را در این بازی واگذار کند. نیمه دوم شجاعت زیادی از خود نشان دادیم و شایسته پیروزی بودیم. اگر بازی‌های آرسنال را در چند سال گذشته نگاه کنید، می‌بینید چه قدر روان و تاثیرگذار بازی می‌کند. تنها چیزی که می‌توان نقطه ضعف این تیم در نظر گرفت، کمبود تجربه است. از نظر من آن‌ها برنده هستند.»

او درباره پیروزی رئال مادرید در برابر منچسترسیتی گفت: «کارلو آنچلوتی با رئال مادرید موفق شد منچسترسیتی را در خانه شکست دهد؟ خیلی عجیب و البته یک علامت سوال بزرگ و عالی است!»


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری