football360 logo

تیم رویایی دور بیست‌وسوم فوتبال فانتزی؛ حضور پررنگ اصفهانی‌ها

30 فروردین 1403 ساعت 16:3041 نظر
بازیکنان تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن بیشترین امتیاز را در این هفته کسب کردند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور بیست‌وسوم فوتبال فانتزی، هفته مضاعف بود و تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در این هفته ۲ بازی داشتند و کاربرانی که بازیکن بیشتری از این تیم‌ها داشتند، امتیاز بیشتری گرفتند. در تیم رویایی این هفته ۳ بازیکن از هر کدام از این ۲ تیم به چشم می‌خورد و اگر محدودیت حداکثر ۳ بازیکن از هر تیم وجود نداشت، بازیکنان بیشتری واجد شرایط حضور در تیم رویایی بودند. حداکثر امتیازی که کاربر با انتخاب این ترکیب به دست می‌آورد ۱۴۲ امتیاز است.

دروازه‌بان: لوان پولی

لوان پولی دروازه‌بان تازه به خدمت گرفته نساجی در دیدار با سپاهان خوش درخشید. این بازیکن علاوه بر کلین‌شیت، یک امتیاز برای ۳ مهار گرفت و بهترین بازیکن زمین هم شد تا با ۱۰ امتیاز، در تیم رویایی قرار گیرد. البته نیما میرزازاد از پولی یک امتیاز بیشتر کسب کرد و پارسا جعفری هم با این دروازه‌بان هم امتیاز بود ولی با توجه به اینکه حداکثر ظرفیت ۳ بازیکن سپاهان و ذوب‌آهن در سایر پست‌ها تکمیل شده بود، پولی واجد شرایط قرار گرفتن در تیم رویایی شد.

مدافعان: رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، امیرحسین جدی، میلاد زکی‌پور و ابوالفضل جلالی

مدافعان سپاهان در این هفته خوش درخشیدند و در هر ۲ بازی این دور کلین‌شیت کردند تا ۳ مدافع این تیم به تیم رویایی راه یابند. رامین رضاییان و سیاوش یزدانی علاوه بر ۲ کلین‌شیت، امتیاز قرار گرفتن بین ۳ بازیکن برتر زمین را هم کسب کردند. امیرحسین جدی یکی از بهترین بازیکنان ذوب‌آهن در جریان نمایش درخشان این تیم برابر تراکتور بود و یک پاس گل داد. ابوالفضل جلالی تنها مدافع تیم رویایی است که با یک بازی به ترکیب این تیم راه یافته است. جلالی باز هم پاس گل داد و جزو بازیکنان برتر زمین بود و ۱۱ امتیاز گرفت.

هافبک‌ها: محمدحسین اسلامی، محمدمهدی محبی، پوریا سرآبادانی و داریوش شجاعیان

ستاره این هفته محمدحسین اسلامی بود که ۱۸ امتیاز گرفت. این بازیکن تنها در تیم یک درصد کاربران حضور داشت. اسلامی در بازی برابر تراکتور ۲ بار دروازه این تیم را باز کرد. محمدمهدی محبی هم دیگر چهره موفق این هفته بود و بین بازیکنانی که یک بازی داشتند بیشترین امتیاز را گرفت. محبی هر ۲ گل مس رفسنجان را برابر پیکان زد و ۱۵ امتیاز نصیبش شد. پوریا سرآبادانی دیگر هافبک تیم رویایی است که تک‌گل شمس‌آذر را برابر فولاد به‌ثمر رساند. داریوش شجاعیان درخشش خود را ادامه داد و برای دومین هفته متوالی در تیم رویایی قرار گرفت.

مهاجم: محمدجواد محمدی

محمدجواد محمدی،‌ امتیازآورترین مهاجم این هفته بود. این بازیکن در بازی با تراکتور هم گل زد و هم پاس گل داد و دومین بازیکن برتر زمین شد و با توجه به امتیاز دیدار با سپاهان توانست در این هفته در مجموع ۱۳ امتیاز به نام خود کند. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری