football360 logo

در صورت دست و دلبازی عربستانی‌ها؛ سامورایی جانشین فرعون می‌شود؟

31 فروردین 1403 ساعت 11:288 نظر
به نظر می‌رسد دوران باشکوه مهاجم مصری در آنفیلد به پایان خودش نزدیک می‌شود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، محمد صلاح شروع خوبی در این فصل داشت اما بعد از مصدومیت در خلال جام ملت‌های آفریقادیگر به فرم سابق  برنگشته  و به همین سبب مدیران لیورپول قصد دارند حالا که صلاح به سال‌های آخر دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود از فروش او درآمدزایی کنند. اگر آنها موفق به فروش صلاح با مبلغ بالایی شوند، می‌توانند گزینه‌های جذابی را برای جانشینی به خدمت بگیرند. یکی از این گزینه‌ها، بال ژاپنی رئال سوسیداد است.

بنا بر گزارش سرویس های نقل و انتقالاتی، لیورپول در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب تاکفوسا کوبو، بال رئال سوسیداد است.

صلاح تابستان گذشته مورد توجه الاتحاد عربستان قرار گرفته بود و تیم عربستان پیشنهاد فوق‌العاده ۱۵۰ میلیون پوندی برای این ملی پوش مصری ارائه کرد اما به سرعت توسط لیورپول رد شد. حتی در آن زمان گزارش‌هایی وجود داشت که ادعا می‌کرد الاتحاد آماده است تا ۲۰۰ میلیون پوند برای صلاح بپردازد اما قرمزها به صراحت اعلام کردند بازیکن مصری به هیچ قیمتی فروشی نیست.

 اما با اعلام یورگن کلوپ مبنی بر جدایی در پایان فصل، سران لیورپول تصور می‌کنند زمان مناسبی را برای جدایی صلاح باشد و دوباره شایعات الاتحاد قوت گرفته است.

مایکل ایمنالو، مدیر لیگ حرفه‌ای عربستان حتی در ماه دسامبر اشاره کرد آنها به احتمال زیاد دوباره برای جذب صلاح باز تلاش خواهند کرد زیرا به دنبال چهره‌های جذاب لیگ برتر انگلیس هستند.

امنالو به اسکای گفت: مو صلاح، مانند مسی، بنزما، رونالدو و امثال کوین دی‌بروینه، هر وقت در دسترس باشند، برای جذبشان تلاش می‌کنیم. اگر لیورپول بتواند با مبلغ قابل توجهی مو صلاح را بفروشد، آن وقت به سمت جانشین او خواهد رفت.لیورپولی‌ها در نظر دارند برای جذب وینگر ژاپنی پیشنهادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو به سوسیه داد ارائه کنند؛ مبلغی که احتمالا با کمی چانه‌زنی نهایی خواهد شد اما هنوز کوبه تصمیم قطعی‌اش را برای آمدن به آنفیلد نگرفته. او در مصاحبه‌های قبلی خود به این موضوع اشاره کرده است که لیگ رویایی‌اش لالیگا است اما امکان دارد وسوسه بازی در لیورپول، نظرش را تغییر دهد.

با توجه به فرم اخیر صلاح، سران الاتحاد حاضر نیستند مثل فصل گذشته پیشنهاد بالای صد میلیون پوندی به لیورپول برای جذب او ارائه کنند. به گفته رسانه‌های عربستانی پیشنهاد آنها چیزی در حدود ۷۰ میلیون پوند خواهد بود. باید سران لیورپول حاضر هستند ستاره مصری خود را با این مبلغ بفروشند یا باز هم انتقال فرعون به عربستان کنسل می‌شود. اگر صلاح در لیورپول بماند نیازی به جذب جانشین برای او نخواهد بود و پروژه جذب کوبو شاید برای یک فصل به تعویق بیفتد. ناگفته نماند رقیب لیورپول منچستریونایتد هم نیم‌نگاهی به جذب  ستاره ژاپنی دارد و اگر مدیران لیورپول معطل کنند، شاید شاهد درخشش او در شیاطین سرخ باشند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری