football360 logo

وعده‌های بزرگ مالک تراکتور؛ هم سرمربی خوب خارجی می‌آورم، هم 5-4 ملی‌پوش!

30 فروردین 1403 ساعت 15:15249 نظر
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز نسبت به شرایط این تیم برای فصل آینده واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان تبریزی در هفته‌ای که گذشت، روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشتند و نه‌تنها با پذیرش شکست سنگین و 4گله مقابل ذوب‌آهن، آن‌ها نتوانستند رتبه سوم را در اختیار خود نگه دارند، بلکه بعد از این شکست، پاکو خمس هم ساز جدایی کوک کرد و به شکلی توافقی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد تا به مانند فصول گذشته، همچنان تراکتور در دوران مالکیت محمدرضا زنوزی یک فصل کامل را با یک سرمربی به پایان نرساند که طلسم عجیبی محسوب می‌شود.

مدیران باشگاه تراکتور در روزهای گذشته به دنبال استخدام جانشینی مناسب برای پاکو خمس بودند اما مذاکرات با قربان بردیف مثبت پیش نرفت و سعید دقیقی هم که نامش به عنوان گزینه هدایت تراکتور مطرح شده بود، امروز در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تلویحاً به این موضوع واکنش نشان داد و تصریح کرد که تا پایان فصل قصد دارد کارش را در شمس‌آذر قزوین پیش ببرد. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، امروز در مصاحبه‌ای با رسانه رسمی این باشگاه، درباره آینده کاری سرخ‌پوشان تبریزی صحبت‌های جالب‌توجهی را به زبان آورده است.

نمی‌توان ایرادی از خمس گرفت

زنوزی با اشاره به عملکرد تراکتوری‌ها در فصل جاری و بازی‌های باقی‌مانده پیش‌رو گفت: «فقط کار خودمان را انجام داده و به نتایج سایر تیم‌ها اهمیت ندهیم. بازیکنان بزرگی داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هر مربی و کارشناس می‌گوید تراکتور دو تیم هم‌سطح دارد. گاهاً به دلیل وجود بازیکنان هم‌سطح در یک پست، مربی در انتخاب ترکیب اولیه تیمش دچار مشکل می‌شود. نمی‌توان از آقای خمس ایراد گرفت. ایشان هم در انتخاب بازیکنان از بین دو بازیکن هم‌سطح در یک پست، سردرگم بود. به همین دلیل نتوانستیم ترکیب اصلی تیم را پیدا کنیم. نمی‌توان برای مربی هم ایراد گرفت؛ چرا که می‌خواست به همه بازی برسد و آماده باشند. یکی از اساسی‌ترین مشکلات امسال همین بود و در این سه دیدار به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم».

خمس در بدترین زمان ممکن با نظر خودش جدا شد

مالک باشگاه تراکتور با قدردانی از عملکرد خمس، درباره فرآیند انتخاب سرمربی جدید توضیح داد: «طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد. هر کدام از شما توان فنی بالایی دارید و یک نفر باید شما را هماهنگ کند تا در زمین موفق شویم. از آقای خمس به دلیل زحمات فراوانی که متحمل شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم. ایشان در بدترین زمان ممکن با نظر خودش جدا شد. آقای خمس دوست بنده بوده و تا ابد هم چنین خواهد بود و شاید روزی دوباره برگردد».

شبانه‌روزی در حال مذاکره هستیم

محمدرضا زنوزی با اشاره به مذاکرات در حال انجام با گزینه‌های موردنظر برای هدایت سرخ‌پوشان تبریزی گفت: «هیات‌مدیره و مدیرعامل گزینه‌های سرمربی‌گری را بررسی کرده و به دلیل اختلاف ساعت، شبانه‌روزی در حال مذاکره هستند. از آقای مظفری‌زاده که تیم را خوب مدیریت کرده‌اند و همچنین از آقایان نصیرزاده و اعضای هیأت مدیره همچون آقایان الیاسی، رستگارپور، انیسه و محمودزاده و سایر مدیران تیم به جهت زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌کنم».

تیم امسال همدلی و اتحاد بی‌سابقه‌ای دارد

زنوزی با تمجید از رفتار و عملکرد شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز در فصل جاری، با اشاره به همدلی بازیکنان تراکتور تبریز گفت: «تیم امسال از نظر همدلی و اتحاد قابل قیاس با هیچ کدام از تیم‌های دوران خصوصی تراکتور و گسترش فولاد نیست. آقایان خلیل‌زاده، آلوز و مظفری‌زاده در این راستا تلاش کرده‌اند و امیدوارم در پایان فصل نتایج آن را ببینیم. کار خودتان را به دور از حواشی انجام داده و تمرکزتان را حفظ کنید. کسانی موفق هستند که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند. وقتی مطالبی علیه شما نوشته می‌شود، به جای اینکه روحیه‌تان را ببازید و ناراحت شوید؛ شجاعت به خرج داده و به خودتان بیایید و در زمین توانایی‌هایتان را ثابت کنید».

4-5 بازیکن ملی جذب خواهیم کرد

مالک تراکتوری‌ها با طرح وعده‌ای بزرگ برای جذب بازیکن در بازار تابستانه توضیح داد: «5-4 بازیکن ملی جذب خواهیم کرد. همان‌طور که سال قبل گفته بودیم امسال بازیکنان خوبی می‌آوریم، الان هم می‌گویم تیم سال بعد بهتر از تیم کنونی خواهد بود و هواداران خیال‌شان راحت باشد. ما تمام بدهی‌های قبل از خودمان و زمان خصوصی‌سازی را تسویه کرده‌ایم. اکنون بدهی نداریم و به عنوان اولین تیم برای مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌ایم. از شما می‌خواهم که در هفت دیدار باقی مانده و مسابقات جام حذفی به خاطر من، زحمت‌کشان گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک و هواداران‌مان با تمرکز بالا و بیش از توان و ظرفیت تلاش کنید».

موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی دور از دسترس نیست

محمدرضا زنوزی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: «انشالله فردا بازی را می‌بریم و در شش بازی آینده و جام حذفی هم پیروز می‌شویم. موفقیت در هر دو جام دور از دسترس نیست. تمام تیم‌ها شانس یکسانی در جام حذفی دارند، شما بازیکنان بزرگی هستید و می‌توانید این کار را انجام دهید. من از هواداران تشکر کرده و خواهش می‌کنم به صورت یکدل پشت تیم‌شان باشند. امسال نتایج خوبی کسب شده و سال آینده باید تیم قدرتمندتری داشته باشیم. هواداران حمایت کنند تا دل من هم آرام باشد و بتوانیم تیم بهتری نسبت به امسال بسازیم».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری