football360 logo

آنچلوتی: پپ یک جنتلمن واقعی است/ گواردیولا: در بهترین سطح بودیم اما کافی نبود

30 فروردین 1403 ساعت 02:43205 نظر
کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا درباره بازی سخن گفتند.

به گزارش فوتبال 360، دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری رئال مادرید در برابر منچسترسیتی به پایان رسید. بازی رفت ۲ تیم در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با تساوی ۳ بر ۳  به پایان رسیده بود و بازی برگشت با گل رودریگو برای رئال مادرید و گل دی بروینه برای منچسترسیتی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام د.. زمان‌های اضافه گره از کار ۲ تیم باز نکرد و در نهایت در ضربات پنالتی، رئال مادرید  موفق شد حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشته و به دور بعد راه پیدا کند. کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفتند. آنچلوتی گفت پنالتی تنها راه تعیین برنده در این بازی بود و گواردیولا از نحوه بازی ابراز رضایت کرد. 

اطمینان داشتم

آنچلوتی در مصاحبه خود گفت: «در برابر تیمی مانند منچسترسیتی شما ناچار به دفاع هستی.اگر یک راه برای برنده شدن در چنین مسابقاتی وجود داشته باشد، ضربات پنالتی است! ضربات پنالتی همانند قمار می‌ماند، با این وجود من به تیم و البته به لونین که مثل همیشه آرام بود، اطمینان داشتم. بسیاری تصور می‌کردند کار رئال مادرید تمام شده اما چنین نشد و ما هنوز در این رقابت حضور داریم.»

او در ادامه سخنان خود درباره گواردیولا گفت: «گواردیولا در پایان بازی به من تبریک گفت و برای ما آرزوی موفقیت کرد. او مثل همیشه یک جنتلمن است. اکنون امشب خواب راحتی خواهم داشت.

در همه جا خوب بودیم

گواردیولا در مصاحبه خود گفت: «اول از همه باید به رئال مادرید برای این پیروزی تبریک بگویم. ما از نحوه بازی خود پشیمان نیستیم. در همه جای زمین عالی بودیم اما نتوانستیم به برتری برسیم. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. در فوتبال باید گل بزنید. در هر صورت از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در نهایت نتیجه به سود یک تیم می‌شد. آن‌ها به نیمه نهایی راه یافتند و ما موفق به این کار نشدیم.»

گواردیولا درباره تعویض هالند و دی‌بروینه گفت: «این ۲ بازیکن خودشان از من درخواست کردند تعویض شوند و گفتند قادر به ادامه بازی نیستند.

یوهان کرایف گفت شانس وجود ندارد. با او موافقم. چنین شکستی آزاردهنده است، با این وجود می‌توانیم بگوییم در برابر تیمی مثل رئال مادرید با قدرت بازی کردیم. برای برتری در برابر این تیم باید در بهترین سطح خود باشید. ما امروز در بهترین سطح خود بودیم اما کافی نبود.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری