football360 logo

آلگری: روی این فصل متمرکز هستیم؛ شکافی بین فوتبال ایتالیا و اروپا وجود ندارد

31 فروردین 1403 ساعت 10:58
ماسیمیلیانو آلگری عنوان کرد روی این فصل متمرکز هستند.

به گزارش فوتبال 360، یوونتوس امشب در چارچوب سری آ به مصاف کالیاری خواهد رفت. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت و عنوان کرد این بازی، به هیچ عنوان راحت نخواهد بود. 

بازیکنان موثر

آلگری درباره بازی گفت: «از 8 پیروزی آن‌ها در این فصل، شش پیروزی در خانه بوده. 23 امتیاز از 31 امتیازی که آن‌ها کسب کرده‌اند، از بردهای خانگی به دست آمده است. کالیاری در 15 دقیقه آخر بازی‌ها گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و بخصوص بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین می‌آیند، گل‌های بسیاری به ثمر رسانده‌اند. رقیب ما برای بقا می‌جنگد و ما برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شویم. ما می‌دانیم  بازی دشواری خواهد بود. بنابراین باید بهترین نمایش خود را داشته باشیم. 

ما بعد از این بازی در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف لاتسیو می‌رویم اما اکنون مهم‌ترین بازی، با کالیاری است و سپس روی جام تمرکز خواهیم کرد. تمرکز نکردن روی کالیاری اشتباه به نظر می‌رسد و پیروزی در ساردینیا به ما این امکان را می‌دهد گام بزرگی در جهت اهداف خود برداریم.»

روی این فصل تمرکز داریم 

آلگری در ادامه سخنان خود درباره این فصل گفت: «ما فقط روی پایان این فصل تمرکز کرده‌ایم. فکر کردن به فصل بعد فایده‌ای ندارد. باید روی یک ماه آینده متمرکز بمانیم. ما در حال رقابت برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستیم و یک فینال جام حذفی را  پیش رو داریم. یک برد در این مرحله تقریبا دوبرابر ارزش دارد. در لیگ ما این بازی خارج از خانه را داریم، سپس با میلان، رم و بولونیا، یکی دیگر از رقبای مستقیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، بازی می‌کنیم. بازی‌های دشوار زیادی در پیش داریم.»

شکاف بین فوتبال ایتالیا و اروپا

آلگری درباره تفاوت بین فوتبال ایتالیا و خارج از آن گفت: «مردم در مورد شکاف بین فوتبال ایتالیا و فوتبال خارج از آن بیش از حد صحبت می‌کنند. به نظر من درست نیست. سال گذشته اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، رم به بازی نهایی لیگ اروپا رسید و فیورنتینا در فینال لیگ کنفرانس بود. بنابراین فکر نمی‌کنم این فاصله آنقدر زیاد باشد. البته بازیکنان زیادی در خارج از ایتالیا وجود دارند و استعدادهای زیادی دارند. این برای همه واضح است. از سال آینده و با تغییر شیوه ، لیگ قهرمانان اروپا کاملا یک رقابت جدید خواهد بود.»

کلودیو رانیری و کالیاری

آلگری درباره رانیری گفت: «رانیری مدت زیادی در فوتبال کار کرده و همیشه خاطرات خوبی از خود به جا گذاشته است. اینکه او توانست با لسترسیتی قهرمان لیگ انگلیس شود، عالی بود. او در این فصل به خاطر عبور از شرایطی که کالیاری با آن روبه‌رو شده، شایسته تقدیر است. کلودیو جدا از اینکه یک مربی بزرگ باشد، یک فرد بسیار باهوش است و عقل سلیم زیادی دارد و می‌داند چگونه موقعیت‌های دشوار را مدیریت کند. کالیاری فصل خوبی را زیر نظر رانیری سپری می‌کند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری