football360 logo

استقلال خوزستان و «سیروس تایم»؛ فوق تخصص گلزنی در وقت‌های اضافه!

31 فروردین 1403 ساعت 12:458 نظر
استقلال خوزستان در دقایق تلف شده گل‌های زیادی به‌ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم برای بقا می‌جنگد و مشخص نیست شاگردان سیروس پورموسوی به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند یا خیر. خوزستانی‌ها در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته‌اند و به لطف حضور بازیکنان خارجی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. استقلال خوزستان اما چه با خریدهای خارجی و چه بازیکنان داخلی، ترک عادت نمی‌کند و در دقایق تلف شده خطرناک‌ ظاهر می‌شود. این تیم بارها پس از پایان وقت قانونی بازی، دروازه حریفان را باز کرده است.

ورود لیگ یکی

استقلال خوزستان در هفته اول لیگ بیست‌وسوم برابر شمس آذر قزوین قرار گرفت تا شاهد دیدار تیم‌های تازه صعود کرده باشیم. شمس آذر قزوین ابتدا در دقیقه ۶۰ با گل پوریا سرآبادانی پیش افتاد و در حالی‌که همه تصور می‌کردند شمس آذر برنده این دیدار است، بهروز بارانی در دقیقه ۹۰ برای استقلال‌ خوزستان گلزنی کرد. این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید و خوزستانی‌ها در واپسین لحظات گلزنی کردند.

ترک عادت، موجب مرض است!

استقلال خوزستان در لیگ بیست‌و‌سوم اوضاع خوبی ندارد اما دست از یک عادت برنمی‌دارد و آن هم گلزنی در دقایق پایانی است. گل‌هایی که شاگردان پورموسوی در دقایق ۸۰ تا ۸۹ زده‌اند را فاکتور می‌گیریم و فقط گل‌های دقیقه ۹۰ به بعد را مرور می‌کنیم. در‌ هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال خوزستان برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت. بازی تا دقایق پایانی با نتیجه 2-2 دنبال می‌شد که ناگهان آسو رستم در دقیقه (2+90) برای خوزستانی‌ها گلزنی کرد تا این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود آبی‌پوشان به پایان برسد.

شانس در هفته بیست‌وسوم هم با استقلال خوزستان یار بود و بار دیگر شاهد اتفاق عجیبی بودیم؛ این‌بار مقابل صنعت‌نفت آبادان! در حالی‌که بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، آسو رستم بار دیگر در نقش قهرمان ظاهر شده و در دقیقه (1+90) برای آبی‌پوشان گلزنی کرد تا سه امتیاز مهم این دیدار به حساب پورموسوی و تیمش واریز شود.

پنج‌گانه پورموسوی

استقلال‌ خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر گل‌گهر قرار گرفت. طبیعتا شانس پیروزی گل‌گهر روی کاغذ از استقلال خوزستان بیشتر بود و دقیقا همین اتفاق در حال وقوع بود که ناگهان شرایط عوض شد. گل‌گهر با نتیجه 2 بر صفر از استقلال خوزستان جلو افتاد اما محمدرضا اخباری در دقیقه (2+90) روی ضربه آسو رستم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و محمود مطلق‌زاده در دقیقه (4+90) گل دوم را زد تا بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان برسد. استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم، پنج گل از 19 گل خود در فصل جاری را از دقیقه ۹۰ به بعد ثبت کرده که آماری عجیب برای تیمی در حال سقوط محسوب می‌شود. آبی‌های اهوازی در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند و باید دید در پایان فصل چه سرنوشتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری