football360 logo

اوسمار به دنبال تمرکز روی ترکیب برنده؛ مرد برزیلی با ستاره‌های نام‌آشنا در برزیلِ ایران

30 فروردین 1403 ساعت 11:3074 نظر
به نظر می‌رسد برای سومین بازی پیاپی، اوسمار ویرا قصد تغییر در ترکیب تیمش را ندارد و به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان با ترکیب برنده برابر صنعت‌نفت صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس امشب در بیست‌وچهارمین مسابقه‌اش از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وسوم، باید به میزبانی ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت‌نفت برود و سرخ‌پوشان پایتخت این فرصت را دارند تا با شکست دادن حریف آبادانی، حداقل 24 ساعت خود را به صدر جدول لیگ برسانند و در صورت لغزش احتمالی استقلال برابر شمس‌آذر، صدرنشین لیگ بیست‌وسوم در پایان هفته بیست‌وچهارم بمانند. همین مسئله باعث شده تا حساسیت دوئل با صنعت‌نفت دوچندان شود و اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال انتخاب بهترین ترکیب برای تیمش است.

اوسمار ویرا که در روزهای نخست سرمربیگری‌اش در پرسپولیس اعتقادی به ترکیب ثابت نداشت و به دنبال رسیدن به بهترین ترکیب ممکن بود، حالا به نظر می‌رسد که ترکیب موردنظر خود را پیدا کرده است؛ چرا که سرخ‌پوشان پایتخت در 2 بازی اخیر خود با هدایت اوسمار ویرا، با ترکیبی مشابه به مصاف رقبای‌شان رفته‌اند که توانسته‌اند برابر گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی به پیروزی برسند و حالا احتمالاً برای سومین مسابقه پیاپی، سرخ‌پوشان بدون تغییر در ترکیب خود به مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌روند.

دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به دنبال تمدید روزهای رویایی

امیررضا رفیعی که در دوران غیبت علیرضا بیرانوند در خط دروازه پرسپولیس توانسته 2 کلین‌شیت پیاپی داشته باشد و با احتساب کلین‌شیت در جدال برابر ذوب‌آهن، رکورد او در خط دروازه پرسپولیس، 3 کلین‌شیت در 3 مسابقه است، در آبادان به دنبال تمدید روند درخشان خود در خط دروازه سرخ‌پوشان پایتخت است. به نظر می‌رسد که بازهم زوج گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس به میدان خواهند رفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن هم گزینه‌های اصلی حضور در سمت راست‌وچپ خط دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شوند.

زوج مخوف پرسپولیس در سودای درخشش دوباره

مسعود ریگی و سروش رفیعی هماهنگی بالایی با یکدیگر دارند و توانسته‌اند زوج موفقی در خط هافبک پرسپولیس بسازند و در همین راستا به نظر می‌رسد که بازهم اوسمار ویرا با وجود در دسترس بودن چهره‌هایی مانند سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو، به زوج ریگی-رفیعی در مسابقه امشب میدان خواهد داد. همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف هم که توانسته‌اند در هفته‌های گذشته عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارند و نقش پررنگی در مسیر بهبود روند نتیجه‌گیری پرسپولیس داشته‌اند، گزینه‌های اصلی موردنظر اوسمار ویرا برای حضور در سمت راست‌وچپ خط هافبک پرسپولیس در نقش وینگر هستند.

عیسی در اندیشه گلزنی برابر تیم سابق

امید عالیشاه، ستاره باتجربه پرسپولیس که در بازی قبلی گل جنجالی سرخ‌پوشان برابر ملوان بندرانزلی را ساخت و البته تکلی جنجالی را روی پای بازیکن ملوان بست اما داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت، در ترکیب اولیه پرسپولیس جایگاه خود را تثبیت کرده و به نظر می‌رسد که امشب هم در نقش مهاجم سایه برای پرسپولیس به میدان می‌رود. عیسی آل‌کثیر هم که در دیدار هفته گذشته موفق به گلزنی برابر ملوان شد، حالا با سودای درخشش برابر تیم سابق خود به آبادان سفر کرده و امیدوار است بتواند در مسابقه امشب دروازه صنعت‌نفت را فرو بریزد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل صنعت‌نفت آبادان

امیررضا رفیعی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری