football360 logo

واکنش دقیقی به شکست مقابل استقلال؛ می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و حیف شد

31 فروردین 1403 ساعت 20:3081 نظر
سرمربی شمس‌آذر قزوین در نشست خبری بعد از دیدار برابر استقلال نسبت به عملکرد فنی شاگردانش واکنش جالب‌توجهی نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، شمس‌آذر قزوین که در قامت شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم کارش را پیش می‌برد، امشب به دنبال آن بود تا بتواند با شکست دادن استقلال مسیر خود برای رسیدن به جمع 6 تیم برتر را هموار کند. شاگردان دقیقی که در نیمه نخست عملکرد قابل‌قبولی نداشتند، در نیمه دوم فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و با وجود دریافت 3 گل، توانستند در مسیر بازگشت به بازی قدم بردارند؛ به‌طوری‌که 2 گل از 3 گل دریافتی‌شان را جبران کردند اما نتوانستند بازگشت خود را کامل کنند و برخلاف بازی رفت موفق نشدند برابر استقلال امتیاز کسب کنند.

سعید دقیقی، سرمربی جوان شمس‌آذر قزوین که تیمش در مجموع مسابقه امشب توانست عملکرد خوبی برابر استقلال داشته باشد و فوتبال جسورانه را ارائه کرد، بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران حضور یافت و نسبت به سبک بازی شمس‌آذر در نیمه اول و نیمه دوم توضیحاتی را ارائه نمود. دقیقی همچنین واکنشی هم به عملکرد وحید کاظمی در مسابقه امشب داشت و نسبت به عملکرد تیم داوری مسابقه موضع گرفت. سرمربی جوان شمس‌آذری‌ها همچنین درباره نمایش جسورانه شاگردانش در جدال با استقلال هم توضیحات جالب‌توجهی را به زبان آورد.

هواداران استقلال جو فوق‌العاده ساختند و 100 دقیقه کِیف کردیم

دقیقی در آغاز صحبت‌هایش درباره جدال با استقلال گفت: «ابتدا باید از هواداران شمس‌آذر تقدیر و تشکر داشته باشم که با حضورشان در ورزشگاه قوت قلب ما شدند. در ادامه تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و تا دقیقه 100 در کنار آن‌ها کِیف کردیم. بازی فوق‌العاده حساسی شده بود و از شور و نشاط هواداران تشکر می‌کنم. استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری می‌کرد و برعکس ما در نیمه نخست فوتبال ضعیفی را ارائه دادیم که برای من جای سؤال بود».

سرمربی شمس‌آذر در واکنش به عملکرد شاگردان خود توضیح داد: «تیمی که همیشه با همه کم‌وکاستی‌ها بهترین بازی‌هایش را انجام می‌دهد، در نیمه نخست شمس‌آذر همیشگی نبود. در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آن‌ها خواستم محکم بازی کنند. با این‌حال، در نیمه دوم در بدترین دقایق گل دوم و سوم را خوردیم. با اضافه‌شدن بازیکنان جوان دو گل زدیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را بزنیم که نشد. حیف است و بازیکنان نباید این فرصت‌ها را از دست بدهند».

اگر (VAR) بود شاید برای‌مان پنالتی می‌گرفتند

سعید دقیقی درباره تاثیر بیانیه‌نویسی‌های اخیر روی عملکرد تیم داوری مسابقه و عملکرد وحید کاظمی در مسابقه امشب برابر استقلال پاسخ داد: «با نهایت احترام به وحید کاظمی که یکی از بهترین داوران ایران است، او اشتباه سهوی داشت و اصلاً پنالتی نبود. در جریان بازی، اوت و کرنرها برعکس زده می‌شد. صحنه مشکوک روی دروازه استقلال داشتیم که بازیکن ما شارژ کردند و اگر (VAR) بود شاید می‌گرفتند. امروز داوران روز خوبی نداشتند».

دقیقی در پاسخ به سوالی درباره سطح فنی مسابقه امشب توضیح داد: «دوست دارم وقتی بحث فنی می‌کنم واقعیت‌ها را بگویم. تیمم در نیمه اول خوب نبود ولی در نیمه دوم سوار بازی بود. پنالتی استقلال اشتباه محرز بود و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم ولی این اتفاق نیفتاد. روی گل سوم استقلال با وجود اینکه یارگیری را مشخص کرده بودیم، محمدحسین مرادمند گل زد. در فوتبال شُل گرفتن یا نگرفتن نداریم و بحث تاکتیکی است. تیم من در نیمه اول شرایط بدنی خوبی نداشت و برای من جای سوال بود که چرا این‌قدر بد کار می‌کردیم. با تغییراتی که انجام دادیم و نمایشی که داشتیم، تیم برتر بودیم».

مظلوم‌ترین قشر در فوتبال خبرنگاران و داوران هستند

سرمربی شمس‌آذر درباره اینکه آیا از ارائه نمایش تهاجمی برابر استقلال پشیمان نیست، گفت: «چند تیم با این مدل بازی کردند و توانستند از استقلال امتیاز بگیرند؟ اگر مس رفسنجان اینجا مساوی گرفت به این دلیل بود که جسورانه بازی کرد. روز گذشته هم صحبت کردم و گفتم دنبال ارائه بازی با کیفیت هستیم. بیشتر از اینکه ناراحت نتیجه باشم ناراحت این بودم که چرا نیمه اول بد بازی کردیم. رده ششم تا هفتم دیگر برای ما فرقی نمی‌کند چون با شرایطی که تیم ما داشت و کسر امتیاز شد، دنبال بازی با کیفیت بودیم. برای ما بیشتر خوشحالی مردم مهم است که بازی با کیفیتی ببینند».

سعید دقیقی در واکنش به اینکه او هم از هواداران استقلال تمجید کرد و هم اشتباهات فنی تیمش را پذیرفت، توضیح داد: «من تلاش می‌کنم این‌گونه باشم. مردم ایران با امید زنده می‌کنند و من هم تلاش می‌کنم این‌طور باشم». دقیقی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره هند جنجالی که کاظمی اعلام کرد و وتو شد، گفت: «این سومین اشتباه پیاپی داور بود. توپ به سینه بازیکن خورده بود که کمک‌داور گفت اشتباه گرفتی. ان‌شاء‌الله اشتباه سهوی باشد ولی این اشتباهات در چنین جوی تأثیرگذار می‌شود. مظلوم‌ترین قشر در فوتبال خبرنگاران و داوران هستند، از سطح درآمد گرفته تا احترام. با این حال، اشتباهات کاظمی باعث فشار روی تیم ما شد».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری