football360 logo

نویدکیا پشت ستاره‌های تیمش در آمد/ ویسی وعده ماندن فولاد را داد

31 فروردین 1403 ساعت 22:309 نظر
عبدالله ویسی و محرم نویدکیا درباره دیدار امروز فولاد خوزستان و مس رفسنجان صحبت کردند.

به گزارش فوتبال 360، در روز دوم از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، امروز (جمعه) تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. مس رفسنجان با این برد 30 امتیازی شد و خودش را به رتبه نهم جدول رساند. فولاد هم با 21 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند و تنها 2 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد.

عبدالله ویسی و محرم نویدکیا، سرمربیان فولاد و مس، پس از بازی در نشست خبری حضور یافتند.

فولاد به یک برد نیاز دارد

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان گفت: «می‌دانستیم امروز یک بازی پراسترس و پرتنشی داریم. این استرس در مغز ما و وجود تک‌تک بازیکنان و حتی هواداران وجود داشت، بازی بد را شروع کردیم. بازی، بازی نبود که بخواهیم ببازیم. بعد از گلی که دریافت کردیم برای برد بازی کردیم و بازی‌ای که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد از دست دادیم».

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به شرایط تیمش توضیح داد: «باید تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بگذاریم. اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است و باید با تمام وجود، تمرکز و انرژی مثبت به سوی بازی‌های آینده برویم. به مردم خوزستان قول می‌دهم که تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که در پایان فصل این‌گونه ناراحت نباشند. شرایط سخت است و همه باید به هم کمک کنیم. اینکه ناسزا بگوییم، نمی‌شود. باید کمک شود تا پایان فصل، فولاد را در لیگ داشته باشیم».

ویسی در ادامه گفت: «فولاد به یک برد نیاز دارد. اگر تیم در زمان سرمربی‌های قبلی نتیجه می‌گرفت اصلا تغییراتی در راس کادرفنی صورت نمی‌گرفت. در فوتبال دنیا و ایران هم در چنین شرایطی دست به تغییر سرمربی می‌زنند. همه چیز اکنون به عهده من است و گفتم تمام تمرکز و وجودم را می‌گذارم. فولاد نیاز به کالبدشکافی دارد. از دو روز دیگر که تمرینات‌مان را شروع می‌کنیم، مجددا کار می‌کنیم تا به حالت خودمان برگردیم. باید یک بازی را ببریم تا شرایط تغییر کند. آن بازی نیز انرژی مثبتش با من است تا بازیکنان به روال عادی خودشان برگردند».

نیمه اول فوتبال بدی بازی کردیم

محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی با فولاد گفت: «بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول فوتبال بدی بازی کردیم، فوتبالی که هیچ جسارت و خلاقیتی در آن نبود و فوتبال ترسویی انجام دادیم. قدرت این که بتوانیم موقعیت سازی کنیم را نداشتیم. با استرس بازی کردیم و سعی نکردیم توپ‌ها را خیلی خوب به نیمه فولاد بیاوریم. حس می‌کنم فولاد هم در نیمه اول چنین شرایطی داشت، البته حریف یکی دو موقعیت ایجاد کرد ولی ما بی‌کیفیت بودیم».

نویدکیا در واکنش به عملکرد تیمش در نیمه دوم توضیح داد: «در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی درست و بازی را کنترل کردیم. همچنین موقعیت‌های خیلی کمی به فولاد دادیم و فکر می‌کنم فولاد به خاطر استرس و نگرانی از بابت حضور در انتهای جدول شرایطش به این صورت است و این سبکی بازی کرد، وگرنه همیشه تیم با کیفیتی بوده است».

او در واکنش به سوالی که بازیکنانش سه چهار فرصت را بیخیال از دست دادند، گفت: «نمی‌شود گفت بیخیال. هیچ فوتبالیستی دوست ندارد توپ‌هایش را بیرون بزنند اما برای مهم این است که بازیکنانم بتوانند خلق موقعیت کنند. البته قبول دارم که از موقعیت‌هایمان می‌توانستیم بهتر استفاده کنیم. باید بادقت‌تر باشیم و با تمرکز بیشتر کار کنیم. البته به بازیکنانم حق می‌دهم زیرا در سه چهار هفته اخیر علی‌رغم کیفیت خوب‌شان بیشتر بازی‌هایمان با تساوی تمام شد و امروز هم کمی استرس داشتیم و احتمالا از هفته‌های بعد راحت بازی خواهیم کرد».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری